3356
Sök

Tändföljd audi v8

Traktorförare
13 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
Hej! jag skulle vilja veta hur kablarna från fördelarna sitter, om nån skulle vilja göra en ritning eller ta ett kort på varje sida av motorn. står ju bara följden men inte hur dom ska sitta på respektive sida.
Tack på förhand/ Marcus

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 januari 2009
Fluhr skrev:
Hej! jag skulle vilja veta hur kablarna från fördelarna sitter, om nån skulle vilja göra en ritning eller ta ett kort på varje sida av motorn. står ju bara följden men inte hur dom ska sitta på respektive sida.
Tack på förhand/ Marcus

Är det 3.6 eller 4.2 motorn?

Tror tändföljden är denna : 1,5,4,8,6,3,7,2. 

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Traktorförare
13 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
det är en 3,6L men själva tändföljden vet jag, men kommer inte på hur dom ska sitta på fördelarna.
förstår du hur jag menar? smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 januari 2009
Fluhr skrev:
det är en 3,6L men själva tändföljden vet jag, men kommer inte på hur dom ska sitta på fördelarna.
förstår du hur jag menar? smile

Ok, I see, står de inte markerat på fördelarna alls?

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Traktorförare
13 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
nä de gör ju fan inte de, å ja hittar ingenstans på nätet heller där de står hur dom ska sitta! sad bytte toppackningar å de va efter de det blev så jag måste ha satt nån fel vettu.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 januari 2009
Ahaa, skriv på www.nordicaudi.com , forumet där. Då får du nog svar imorgon.

Eller så frågar du Cuefa här på garaget (http://www.garaget.org/Cuefa)

Mvh Tommy

Traktorförare
13 Inlägg
11 januari 2009
Trådstartare
jajjamen har tittat där men det fanns inget där heller men ska skriva ett inlägg där med,  men har precis skickat ett mail till en som verkar kunna mycket! smile Men du ska ha tack ändå!!

Sök