Black Knight skrev:
mrcelica skrev:
Black Knight skrev:
Oj nu såg jag vilken okunnig person du är, hehe är en 316 och en M3 i stortsett samma bil, hehe. jag tror vi hade en diskussion tidigare om de olika M3 modellerna och det visade sig att det var fruktansvärda skillnadern i allt på bilarna på alla sätt. Jasså på biltema säljer de inte nånting som passar till dina "feta 4 kolvsok", hehe, men det gör de till en M3, har du ens varit i närheten av en M3?
Snälla lägg ner, du är så okunnig och bitter så jag börjar faktiskt tröttna på att förklara för dig om och om igen!
Japp har varit i närheten av en M3, senast i Tisdags drog jag jämt upp till 70 med en gul e36, sedan försvann han... Har även åkt med, inget upphetsande alls.
Pris Celica 1994 i sverige var 295'000 (med skinn+ac) Pris Celica GT4 i sverige 1995 var 416'000
Vad min kostar är svårt att säga eftersom den inte såldes i sverige 1997...
Okunnig som fan, men inte bitter....
Om du inte fattar hur stort allvar jag lägger i denna tråd får det stå för dig... Men som sagt jag har varit BMW ägare, men kommer aldrig bli det igen...
Och du, jag lovar dig att jag kan köpa en mycket fin E36 M3 för de pengar jag får för min när jag säljer. Din okunskap är inte så liten den heller !
Hmm, har du läst min inlägg om BMW och a-traktorer eftersom du surnade till ?
Haha vad din bil kostade ny är ointressant, det intressanta är att hur mycket den kostar nu och vad du köpte den för, inte f'n tror jag att du har betalat 200.000+ för den där. Vadå en ny riskokare kostar så, vad tro en ny M3 kostar då om din skulle kosta 416.000:- hjälp.
Din Celica kostar idag max 40.000:- om ens det, kolla vad en M3 eller andra BMW'n med stor motor kostar i jämförelse med din bil idag som begagnad, då kan vi snacka om varför en M3 eller BMW är mer status än en Toyota Celica.
Sen tror jag din komplex mot BMW i stortsett handlar om avundsjuka. Jag tror många i din bekantskap kör BMW och du är helt enkelt avundsjuk på dem för att de har en snyggare och inte minst bättre bil än dig.
Nej, jag har inte läst din traktor inlägg om BMW!
Jag sa inte att min kostade 416'000, utan att en GT4 gjorde det.
Om du kan köpa en likadan bil som min för 40'000 så vill jag gratulera, köp den och tjäna 100k
Jag är absolut inte avundsjuk på de som kör BMW, har ju själv ägt en 325 (som såg mycket fin ut) innan denna.
Jag skulle kunna bli ägare till en ny M3 på Måndag om jag så ville, vi som ligger ute på vägarna dygnet runt drar in lite kosing förstår du, plockar ut runt 18k i näven per månad, så om jag ville köra BMW så skulle jag det, men då skulle bruden lämna mig och det vill jag inte....
Det är så fånigt att tro att man som BMW ägare gör folk avundsjuka, jösses en BMW kostar ju inga enroma summor. Finns till och med dom som kör omkring i gamla 320 från 92 i tron att dom kör riktiga statusbilar som gör alla avis.
Varför tål inte BMW ägare satir och kriktik ? Dom blir galna så fort man skojar om märket, själv kan jag med ett lende på läpparna ta all skit om riskok och att bilen är ful osv.
Och om jag säljer min bil så skulle jag kunna köpa en riktigt fin E36 M3 för dom pengarna det kan jag lova dig, din okunnighet är inte så långt från mim verkar det som ! Hur ogärna du än vill det så tycker dom flesta att min bil är riktigt snygg och andrahandsvärdet är garanterat bättre för 6e generationens Celicor än för BMW's 3 serie, kolla runt lite så ser du själv...
Skulle jag köpa ny bil i dag så skulle det bli en Honda NSX eller en Nissan 350Z, bilar som får en M3a att spirnga och gömma sig och skämmas, både vad gäller ststus och prestanda.