3191
Sök

Audi eller Bmw

34 Inlägg
8 maj 2005
Ja tills oljepumpen och vipparna börja ge sig på BmW efter så där hmm 15000 mil...hahaha BajS melLan Wexlarna heheh

711 Inlägg
8 maj 2005
Biohazard skrev:
Ja tills oljepumpen och vipparna börja ge sig på BmW efter så där hmm 15000 mil...hahaha BajS melLan Wexlarna heheh

Jo en Audi 80 håller säkerligen bättre. big_smile

Förrsten BMW står för Bring Me Women, det är inte konstigt då när folk säger en gång BMW alltid BMW, inte fan säger man nej till vackra damer om man nu inte är en svängis så att säga. big_smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

711 Inlägg
8 maj 2005
fr3drik skrev:
Black Knight skrev:
Nu låter jag som en arrogant idiot men faktumet är att jag vill att du ska föarstå att din bil inte har status för 5öre.

Ja, det gör du fanimej. Det är ju inget speciellt över din BMW heller.
Isf är ju fan hans celica en ovanligare syn, så om du är ute efter status med din BMW så är du nog fel ute.
Bara för att du kommer och skryter med att dina garageportar kostar lika mycket som hans bil (bullshit).
Nu blir jag fan förbannad... att BMW, Audi och Merca ligger jävligt jämnt till borde alla veta vid det här laget.
Vilken man väljer är efter personligt tycke och smak.
Jag skulle tagit Audin pga Quattro.
Körde jag bara bil på sommaren skulle det bli en BMW men mest troligt aldrig en Merca.
De flesta bilar som nämnts i den här löljiga jävla tråden är för mig iaf statusbilar på ett eller annat sätt.
I övrigt håller jag nog faktiskt med "snabbare"...

Nej kanske inte,  men det är bara en Alpina Edition som kanske finns max 2000 ex av den i hela europa i den E46 Karossen, men hade inte väntat mig att du skulle förstå det.

Sen så har jag aldrig påstått att min BMW skulle vara status så var vänlig och förvräng inte mina ord. Läs innan du yttrar dig! Det var en viss annan person som drog upp han sbil var så mycket snyggare och bättre. Och ja mina garage portar kostar näsan 40.000:- eftersom de är fjärrstyrda.

Oo=00=oO
Blow My Whistle

904 Inlägg
8 maj 2005
Suck... att säga att BMW sexorna är bra motorer var väll att överdriva en smula? För krånglar det gör dom nästan allesammans. M3 med Vanos problem, M20 med Viparms problem och kamaxlar som håller 10000 mil!

Det finns en Celica från 97 på blocket just nu och den kostar dubbelt av vad du säger Black Night, DO verkar vara lite ovanliga.

Kan även säga att sälja en M3a idag av e36 modellen verkar vara ett rent helvete om man inte vill släppa dom extremt billigt, min kommis försöker jag hjälpa sälja sin M3 -95 och den är näst billigast på blocket, en person har ringt på 2 veckor!

De ska va gött å leva

34 Inlägg
8 maj 2005
HEHE OK....Tysk skit allt ihop ändå så va fan....

342 Inlägg
8 maj 2005
Black Knight skrev:
fr3drik skrev:
Black Knight skrev:
Nu låter jag som en arrogant idiot men faktumet är att jag vill att du ska föarstå att din bil inte har status för 5öre.

Ja, det gör du fanimej. Det är ju inget speciellt över din BMW heller.
Isf är ju fan hans celica en ovanligare syn, så om du är ute efter status med din BMW så är du nog fel ute.
Bara för att du kommer och skryter med att dina garageportar kostar lika mycket som hans bil (bullshit).
Nu blir jag fan förbannad... att BMW, Audi och Merca ligger jävligt jämnt till borde alla veta vid det här laget.
Vilken man väljer är efter personligt tycke och smak.
Jag skulle tagit Audin pga Quattro.
Körde jag bara bil på sommaren skulle det bli en BMW men mest troligt aldrig en Merca.
De flesta bilar som nämnts i den här löljiga jävla tråden är för mig iaf statusbilar på ett eller annat sätt.
I övrigt håller jag nog faktiskt med "snabbare"...

Nej kanske inte,  men det är bara en Alpina Edition som kanske finns max 2000 ex av den i hela europa i den E46 Karossen, men hade inte väntat mig att du skulle förstå det.

Sen så har jag aldrig påstått att min BMW skulle vara status så var vänlig och förvräng inte mina ord. Läs innan du yttrar dig! Det var en viss annan person som drog upp han sbil var så mycket snyggare och bättre. Och ja mina garage portar kostar näsan 40.000:- eftersom de är fjärrstyrda.

Kanske.. men vilken svensson ser det?
Borde inte din BMW vara status om en M3 cab nu är det? Är väl inte speciellt många sånna som rullar heller?
Du verkar vända kappan efter vinden mest hela tiden här...
Jag har läst igenom varenda inlägg i den här tråden så du kan ju själv läsa igenom alla dina inlägg en gång till?
Jag sket i vad dina garageportar kostar.
So what om han tycker att hans bil är snyggare eller bättre? Får han inte tycka det isf?
Jag kan t ex. erkänn att DIN bil är FIN. Men det är INTE en bil jag skulle kunna tänka mig äga. Bråkar jag om det? Nej, precis.

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express

34 Inlägg
9 maj 2005
Det börjar verkligen att hetta till här inne..Gör som Dahlbäck..Kör "Golf+Audi"...smile

1 639 Inlägg
9 maj 2005
Black Knight skrev:
mrcelica //

Kul för dig att du ska köpa så många bilar, man skulle nästan tro att du är son till nån arabisk Schejik. big_smile

Och jo din bil är jätte snygg, och snyggar än min till och med big_smile

öööh, ska inte köpa många bilar, ska köpa NÅGON av de ovan nämnda...

Och angående BMWs sexor så kostade min 325 ca 50k i repearationer på två år endast motororellaterat + 25k övriga reparationer.
Den bil jag har nu har jag reparerat för ca 450 kronor på  5 år (!!!) + att min lilla 4 äter allt upp till och med 325 vid rödljus, och min bil väger ungefär som BMW 3-serie. Sedan drar den ca 0,8 blandat, 325 låg bra långt över litern... Varför en sörplande sexa när det finns intelligenta japaner som kan utveckla fyror som presterar mer för mindre ??? smile

Tänk om man hade denna Celica, då kunde man krossa M3or på löpande band och samtidigt äga en otroligt snygg bil för endast 175'000 !!! (lite mer än 40 tusen) wink

http://www.blocket.se/view/4677573.htm? … amp;city=0
Senast redigerat av mrcelica (9 maj 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

711 Inlägg
9 maj 2005
Oj min pappa är starkare än din och blablabla, hur gammal är du egentligen, du verkar fortfarande gå på lekis. big_smile

Jo den TOYotan var ju grym? big_smile

Oo=00=oO
Blow My Whistle

153 Inlägg
9 maj 2005
jag tycker den var fin..och med 300 hk går den nog rätt bra också..
fortfarande en japs dock :S

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
9 maj 2005
Mhh själv så hade jag nog hällre lagt till 30-40,000:- så hade man gö haft en Evo-6

1 639 Inlägg
9 maj 2005
Black Knight skrev:
Oj min pappa är starkare än din och blablabla, hur gammal är du egentligen, du verkar fortfarande gå på lekis. big_smile

Jo den TOYotan var ju grym? big_smile

Med tanke på kommentaren du skrev på min sida så tror jag det är fler som skulle rösta på att du befinner dig i fosterstadiet och inte jag...

Vem är det som är fjantig när han briljerar med att han har dyra garagetportar och att andra är fattiga och inte har råd med BMW osv... Hahaha, jag känner mig inte det minsta barnslig i denna lilla klubb... smile

Och angående det av dig påstådda andrahandsvärdet på din bil så har jag kollat runt lite och det är inga problem att hitta en 320-99 för en bra bit under 100k SVENSKSÅLD I SVERIGE, så du glöm att en Celica tappar mer i värde, tvärtom !!! Go'quäll på dig ! wink
Senast redigerat av mrcelica (9 maj 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

3 Inlägg
9 maj 2005
Audi smile

-Kör audi A3-

52 Inlägg
9 maj 2005
haha. shit grabz ni är underhållning på hög grad iaf big_smile ska man börja välja sida nu oxå? "mrcelica lr black knight" tongue

711 Inlägg
9 maj 2005
mrcelica //

Men du har misstolkat allting, min bil är ingen 320=D

Min kommentar om din bil, eh, du kan väl nämna vad du skrev först, får man inte försvara sig? För allas trevnad ta och väx upp nu, för att jag tror inte att folk gillar att läsa våra pajkastningar!

Oo=00=oO
Blow My Whistle

153 Inlägg
9 maj 2005
jo det är skitkul big_smile

Mess with the best...bli ifrånkörd like the rest

1 639 Inlägg
10 maj 2005
Black Knight skrev:
mrcelica //

Men du har misstolkat allting, min bil är ingen 320=D

Min kommentar om din bil, eh, du kan väl nämna vad du skrev först, får man inte försvara sig? För allas trevnad ta och väx upp nu, för att jag tror inte att folk gillar att läsa våra pajkastningar!

Tänkte på kommentaren om att jag betalat folk för att posera vid bilen...

När du erkänner att du också behöver växa så ska jag genast sluta kasta äppelpaj på dig !

Och apropå returplast så var det ett tyskt märke som för inte så längesedan använde nedmalda armékallingar från WW2 i sina inredningar... smile smile smile
Senast redigerat av mrcelica (10 maj 2005)

6 Inlägg
10 maj 2005
BMW M3 vs Audi S2.

Jag skulle ha valt Audin. Billigare att trimma om du ska göra det också! Billigare försäkring. 4wd på Audin, säkrare på vintern? Helt klart att du ska ha en Audi! smile

Fast jag är ju inte du, men gör som du själv känner.

6 Inlägg
10 maj 2005
Black Knight skrev:
urquattro skrev:
Själv klart audi!

Då får du en motor  som tål hur mycket stryck som helst. En av de hållbaraste 4wd.
Sedan så får du ett så gött motorljud!
Vad har bmw att komma med????

Skönare motorljud, aggressivare-look (t.o.m Audi har börjar med OO=OO strålkastare, just för att försöka få lika aggressiv-lOOk som BMW), bättre kvalité, körglädje, hållbarhet (jämför en gammal Audi 100 mot en gammal 7-serie etc), status, sportigare utseende, märket, sist men inte minst en snyggare bil på alla sätt.

wink

Du kan inte jämföra en Audi 100 mot en BMW 7-serie. Jag förstår att du inte är så insatt i audi och kan deras modeller osv. Men Audi 100 är ingen "s-klass" så att säga. Du kan ju jämföra BMW 7-serie mot en Audi sportquattro, Audi urquattro eller dylikt.. Då får du lite jämförelser!

Jaja, alla tycker olika. Jag bryr mig inte om du tycker om BMW, jag vet vad jag tycker mer om iaf. Men att jämföra en audi 100 mot en 7-serie.. ska man jämföra är det ju bra om man jämför ungefär samma bilkaraktär.

Btw, BMW tog inte dom efter Audi med quattro? Iofs.. det gjorde dom flesta bilmärkena. Kanske för att Audi tänkte så pass frammåt och utvecklade fyrhjulsdriften! smile
Senast redigerat av Steelneck (10 maj 2005)

607 Inlägg
10 maj 2005
Att ni bara orkar...

Where´s the any key?
"Ford Motorsport Club Sweden"

Sök