Black Knight skrev:
fr3drik skrev:
Black Knight skrev:
Nu låter jag som en arrogant idiot men faktumet är att jag vill att du ska föarstå att din bil inte har status för 5öre.
Ja, det gör du fanimej.
Det är ju inget speciellt över din BMW heller.
Isf är ju fan hans celica en ovanligare syn, så om du är ute efter status med din BMW så är du nog fel ute.
Bara för att du kommer och skryter med att dina garageportar kostar lika mycket som hans bil (bullshit).
Nu blir jag fan förbannad... att BMW, Audi och Merca ligger jävligt jämnt till borde alla veta vid det här laget.
Vilken man väljer är efter personligt tycke och smak.
Jag skulle tagit Audin pga Quattro.
Körde jag bara bil på sommaren skulle det bli en BMW men mest troligt aldrig en Merca.
De flesta bilar som nämnts i den här löljiga jävla tråden är för mig iaf statusbilar på ett eller annat sätt.
I övrigt håller jag nog faktiskt med "snabbare"...
Nej kanske inte, men det är bara en Alpina Edition som kanske finns max 2000 ex av den i hela europa i den E46 Karossen, men hade inte väntat mig att du skulle förstå det.
Sen så har jag aldrig påstått att min BMW skulle vara status så var vänlig och förvräng inte mina ord. Läs innan du yttrar dig! Det var en viss annan person som drog upp han sbil var så mycket snyggare och bättre. Och ja mina garage portar kostar näsan 40.000:- eftersom de är fjärrstyrda.
Kanske.. men vilken svensson ser det?
Borde inte din BMW vara status om en M3 cab nu är det? Är väl inte speciellt många sånna som rullar heller?
Du verkar vända kappan efter vinden mest hela tiden här...
Jag har läst igenom varenda inlägg i den här tråden så du kan ju själv läsa igenom alla dina inlägg en gång till?
Jag sket i vad dina garageportar kostar.
So what om han tycker att hans bil är snyggare eller bättre? Får han inte tycka det isf?
Jag kan t ex. erkänn att DIN bil är FIN. Men det är INTE en bil jag skulle kunna tänka mig äga. Bråkar jag om det? Nej, precis.
Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express