2346
Sök

bmw turkbil??

1 231 Inlägg
12 maj 2006
GrebyAxel skrev:
Senast för ett par dar sen hörde jag en turk seja svennebil om min volvo,,,
Jag brukar kalla BMW för "turkbil" av de enkla anledningarna till att här är majoriteten av de BMW bilar ( iaf bland ungdomar ) invandrare. OM jag skulle köpa en ny bil idag så hade det nog blivit en volvo om valet stod mellan bmw och volvo,,, Och inte av den anledningen att jag är en "fattig svenne som bara är avundsjuk" eller nått i den stilen för jag skulle nog ha råd med både bmw och volvo om de e så. Näe, valet faller på en hedelig svensk volvo just för alla de lösa rykten och påståenden som kretsar runt BMW bland många svenskar. Inte för att BMW inte är bra bilar.

Tilläggas bör nog också att jag inte tycker illa om varken BMW eller invandrare i allmänhet...

Tar det som att du bryr dig mer om vad andra tycker om din bil än vad du själv tycker?

Mitt projekt: Evo III

524 Inlägg
12 maj 2006
Ja självklart så är det ju en bidragade faktor i ett bilval vad andra tycker. De e ju långt ifrån allt men de påverkar ju.

343 Inlägg
12 maj 2006
Impreza_BlackDrake skrev:
vi kan iaf säga som denna att VOLVO är en traktor smile som ibland rullar..haha

Jadu...det får man nästan ta som en komplimang efterssom dom fick det smeknamnet för att det är slitstarka bilar..

dARKiE
5 031 Inlägg
12 maj 2006
rolig tråd..  mina bilar blir kallade (MERCAN) = HALLICK RÄSER  | BMW = falafel räser men det roliga är att dem tycker mina bilar är snyggare än deras egna. så avundsjuka har nog skapat dessa smeknamn faktiskt i ärlighetens namn.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Fotograf
966 Inlägg
13 maj 2006
SieRRa_WeeD skrev:
Zerpa skrev:
Alltså va är det ni snackar om? Alla är vi olika. Andra har mer pengar andra Jobbar som bara den för att ha råd med bilen. Så att stämpla ett bil märke BMW  för pizzaräcer och  Volvo För svensson bil är ju bara Shiiit snack. Man köper den bilen man vill ha!!! Så är det bara.

Sedan har vi människor  ett ord så kallas avundsjuka:) Resten kan ni lista ut va jag menar med det....Punkt slut...

bra sagt

Va fan äre ni säger här? Jag är Turk och kör en BMW.. Jag har jobbat och slitet för att köpa en egen bil..  Jag håller med er grabbar som har skrivit detta..
Dom flesta invandrare jobbar och sliter i 15timmar varje dag i veckan.. Men va fan bryr ni er om det?
Vilken svensk äre som jobbar 15timmar varje dag i veckan?
Resultat är som det är.. Dom flesta invandrare har pengar! Pengar som dom har slitit och kämpat för..  Och dom kan köpa Merca, Audi eller BMW..
Jävla avundsjuka säger jag bara!!
Senast redigerat av MickeTuncer (13 maj 2006)

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

37 Inlägg
13 maj 2006
MickeTuncer skrev:
Va fan äre ni säger här? Jag är Turk och kör en BMW.. Jag har jobbat och slitet för att köpa en egen bil..  Jag håller med er grabbar som har skrivit detta..
Dom flesta invandrare jobbar och sliter i 15timmar varje dag i veckan.. Men va fan bryr ni er om det?
Resultat är som det är.. Dom flesta invandrare har pengar! Pengar som dom har slitit och kämpat för..  Och dom kan köpa Merca, Audi eller BMW..

Word.

764 Inlägg
13 maj 2006
2_Hot_Golf skrev:
vem fan har sagt att bmw är turk bil ??  .. jag är själv Turk och alla har olika smaker när det gäller bilar ! .. de kör den bilen som åker bäst ..

Jag håller med.....

TeQuilla

1 277 Inlägg
13 maj 2006
Man ser det man "vill" se!
Ni avundsjuka svenskar ser bara invandrare köra BMW...men det ÄR INTE så tack å lov!

Jag bor i Göteborg, där det känns som om 80-procent av invånarna är invandrare....svenskar är sällsynta här. Många invandrare kör BMW, det är status för dem. För mig är det bara en vanlig bil som jag trivs med. Jag tycker BMW har den snyggaste designen och interiören, de är snabba och behöver ingen turbo för att komma över 200Hk.
Därför kör jag BMW!!

Måste bara säga att där jag jobbar är vi 100personer. 85st har invandrar-bakgrund. På parkeringen står 15st Volvo och 3st BMW. 2st BMW ägs av Svenskar!

198 Inlägg
13 maj 2006
MickeTuncer skrev:
SieRRa_WeeD skrev:
Zerpa skrev:
Alltså va är det ni snackar om? Alla är vi olika. Andra har mer pengar andra Jobbar som bara den för att ha råd med bilen. Så att stämpla ett bil märke BMW  för pizzaräcer och  Volvo För svensson bil är ju bara Shiiit snack. Man köper den bilen man vill ha!!! Så är det bara.

Sedan har vi människor  ett ord så kallas avundsjuka:) Resten kan ni lista ut va jag menar med det....Punkt slut...

bra sagt

Häller verkligen med dig där...Dom flesta svenskar tror om man kommer med sin merca eller bmw eller audi eller vad som helst att man har lån upp över öronen o.s.v,men dom fattar inte att man har jobbat för och kunna köpa sig något fint,så ta o lägg av för fan det här e ju lite rasist fasoner eller??jag själv kör en nyare volvo och lexus och e invandrare men jag äger inte en pizzeria så vad fan klassas jag som då??Så alla avundsjuka kan ju ta o jobba lite hårdare och mera så ni kanske också har råd med finare bilar OK

PERFORMANCE by E.M
utför alla typer utav plåtjobb,lackeringsjobb+plastreparationer
NU ÄVEN ALLA TYPER UTAV ROSTSKYDSBEHANDLIGAR
SWEDEN

dARKiE
5 031 Inlägg
13 maj 2006
håller med alla senaste inlägg!

Maizer
13 maj 2006
En annan sak inte tänker på, inga invandrare kommer ju hit fattiga, man måste ha det rätt gott ställt hemma för att ha råd att köpa flygbiljetter till hela släkten. Spela roll om man har mycket pengar hemma i sitt eget land, man blir ju dödad lika mycket ändå vafan när det är krig.

1 453 Inlägg
13 maj 2006
Lägg ner nu va? Det här är ett bilforum, vill ni snacka politik kan ni dra nån annanstans!
- www.riksdagen.se
- www.do.se

Det gäller bägge parter...

225 Inlägg
13 maj 2006
Trådstartare
haha kör vad ni vill:)själv är jag jugge och åker sierra GT lol Hoppas På drömbilen cosworth

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

Fartdåre
286 Inlägg
13 maj 2006
SieRRa_WeeD skrev:
haha kör vad ni vill:)själv är jag jugge och åker sierra GT lol Hoppas På drömbilen cosworth

Samma här fast Volvo. Men hur orkar ni bry er om vad andra kör asså shit...

dARKiE
5 031 Inlägg
13 maj 2006
Exakt man kör väl vad man fastnar för och trivs med? är själv svensk och kör bmw;mercedes jag brukar kallas för "turkwannabe osv..?" palla snacka skit när ni igentligen bara är avundsjuka..
Senast redigerat av Darkie (13 maj 2006)

79 Inlägg
14 maj 2006
jag tror inte det handlar om avundsjuka ett dugg.. Jag vet inte hur det är där du bor, här är det inställningen till bilen som gör att man köper den mer. En BMW för en utlänning är att visa att man har pengar och att man kan köpa en "fet BMW" typ titta på mig jag är en tuffing. Så är dom utlänningarna som kör BMW här. Dom som kör 740 kör det antingen för att dom är 100% svenskar o gillar inga andra eller för att det är lättmekat och dom bara vill kunna ta sig framåt.

Har blivit vuxen och kör nu motorcykel istället... eller??

bitter besserwisser
644 Inlägg
14 maj 2006
MickeTuncer skrev:
SieRRa_WeeD skrev:
Zerpa skrev:

bra sagt

vilken svensk jobbar 15h varje dag? 6-7 dagar i veckan? många jag bland annat. det slår dig inte att man även kan jobba hemifrån nu för tiden???

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Fotograf
966 Inlägg
14 maj 2006
jobba hemma? va jobbar du med hemma då? Är det att jobba? sitta framför datorn eller?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

524 Inlägg
14 maj 2006
Tänk å jobba hemma ifrån datorn å tjäna bra möe mer än va vissa andra gör...

dARKiE
5 031 Inlägg
14 maj 2006
Kan stämma men så är det ju inte för mej, jag fastna för bilen när jag provade den därför jag valde den..  aja skitsamma jag bryr mej inte vad andra tycker egentligen, mitt val min bil. chaoo! smile

Sök