Även jag bor i lgh.. Är inget fel på lägenheten, trivs jättebra. Bara en granne som stört två gånger, första gången var jag upp o knackade på en onsdag morgon kvart över fyra och jag skulle jobba. Dock var han typ komafull så det var tyst ett par minuter sen började det igen. Men iom att jag ändå skulle upp så sket jag i det..
Andra gången så var det en torsdag kväll och jag skulle som vanligt jobba fredag. 00.10 drar det igång stereo o stampande i golvet etc.
Försöker somna men efter två timmar ringde jag störningsjouren. Dom kom efter 15min och de var in hos mig och lyssnade samt gick upp o stängde ner "festen". Det gick bra i hela sju minuter efter att dom åkt..
Då tröttnade jag och tog en sväng i bilen och var vaken hela natten, inte så gött o jobba men ringde hyresvärden dagen därpå och de sa att en gång till så "löser vi det"
Själv har jag haft en fest som man i efterhand nog tyckte att det gått lite livat till men ingen granne sa något iaf så det kanske inte var så farligt, vad vet jag..
Och en annan gång så var jag med om nåt märkligt, hade lite efterfest en lördag och det går lugnt till och så ska jag gå ut i köket och då står det en brud där i hallen. Blir såklart lite nervös att det är någon som ska klaga men personen frågade: "Är min syster här?" -"Nej sa jag" utan att veta vem hennes syster var, sen gick hon lika obemärkt som hon kommit in