Låter sweet! Men skulle gärna sett nån 1214 till..
skulle om det fick plats men som jag sa tidigare blir ett shox bygge som ska rocka..får inte plats med 2 st då bara lådan kommer bli+80 liter å massa annat kul
TE7 steget e fläsk nice men nu e alla sakerna redan inskaffade efter planering med Andreas ..så kör på det jag har nu ...ska ju ändå baaara basa liiite hårdare än andra ..hehe henke får stå för den höga bass biten kommer rocka hårt ändå as you now
Vart ett gäng timmar in garaget idag å endel bilder också men lite seg i skallen för att lägga upp dom just nu Färdigställde bla övervåningen med ny snickeri avdelning samt ett nytt mindre rum för plastning/lackering mm...samt en rejäl städning efter det samt på undervåningen....packade även upp det sista på hyllorna på övervången
Finns inget värre än ett rörigt garage som man får klättra över saker eller städa undan innan man kan bygga. Men nu e det klart för att fortsätta på volvo bygget
har man var sak å varje byggstatio/funktion på var plats är det lättare å bygga rätt å snyggt
kommer bilder så fort jag hinner..är ett gäng kan man säga pezzzz
Vi gjorde bla klart övervåningen så man ska trivas i vinter under byggtiden samt att ha olika stationer att hålla till vid så bygget inte stanna upp pga av pltas brist
målade lite för trivselns skull
logga å en spray kromad skalle så ve den första klar
lastade ur bruksbilen med endel av sakern som hämtades upp på MDS Hägersten..som sponsrar bygget
lite kopplingar mm
en rejäl basport till nya bygget
Lillpain shows the muscles 40 kg glasfiber ska väl räcka ett tag till bygget
det nya rena bygg ytan hittade 2 gamla presenations tavlor som jag hade 2008 till volvo..får bli tavlor
snickeri avdelningen
en gammal detalj som byggdes förrut men som senare fick gå i pension
Ny byggda Plastnings stationen samt lackerings station...skönt med separat yta för detta med ventilation ordning på sakerna
även en avlastning bänk på vänster sida så man kan bland å ställa från sig saker när man plastar
Den nya plastning stationen...mumma
översikt på över våningen..Å SÄHÄR RENT kommer det vaqra hela tiden ..no moore röra i mitt garage
några *små* lådor med led strobes mm från sponsorn www.blueride.se som ska in i volvo bygget
några fin stolar som ska in i bygget
en massa bonocell som man spart sen förrut ..kommer bli perfekt till detaljerna i nya ljudbygget
nu e garaget preppat å klart för att bygga det nya ljudbygget i volvon.. ÄNTLIGEN..ska bli så jääääkla nice
najs, bara att såga hål i väggen till mig så kan jag också njuta av ordning
hahaha e rädd att vissa andra i garaget bredvid inte e lika ordningsamma som du å jag men du kanske kan få en nyckel så du kan smyga in å njuta av atmosfären haha.
tack ville ha det bättre så man kan såga ,slipa, spackla,plasta polyester, lacka på olika ställen så man hinner med fler saker medans andra saker torkar eller härdar ¨
Så genom denna ombyggnad tror jag att det ger mer insparad tid i slutändan när billjudet e klart
sån ordning å reda hade ja oxå när ja började bygga Blir lätt så stökigt när man bygger av nån anledning...
haha hur menar du nu
jo det blir snabbt stökigt speciellt när man får mer å mer galna ideer å *ibland* dessutom när man står i sista minuten innan bil fan ska ut
...men jag är peeeeeeet noga med att man städar upp innan man åker hem för dagen/kvällen ..tar inte många minuter ...HATAR verkligen stök i garaget ...dom som känner mig vet varför å vad jag menar
Så kan lova att i detta garage kommer det hållas efter ordentligt ...kommer bla hänga *plast gardiner* dvs genomskinlig täckplast över hyllorna så man slipper flera cm med damm /spackel överallt sen