2746
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

536 Inlägg
7 november 2010
#2821
riktigt najs projekt du har big_smile har följ din profil en del men missat tråden av nån anledning, men nu ska den också följas^^


2 103 Inlägg
7 november 2010
Trådstartare
#2822
MrJansson92 skrev:
riktigt najs projekt du har big_smile har följ din profil en del men missat tråden av nån anledning, men nu ska den också följas^^
sedärjas ...sånt som händer...hoppas du har lite tid över om du ska läsa hela tråden lol wink

536 Inlägg
7 november 2010
#2823
haha, jo det gör ju det^^ får ta en del i taget, va väääldigt många sidor du hade så lär ta en vecka eller 2^^


333 Inlägg
8 november 2010
#2824
helt jävla sjukt bygge detta kommer bli:D as ballt med baslådan:D ideér finns de ju iaf:D


642 Inlägg
8 november 2010
#2825
Alltid lika roligt när den här tråden uppdateras, ofattbart grymma byggen smile


2 103 Inlägg
8 november 2010
Trådstartare
#2826
Blondie1 skrev:
helt jävla sjukt bygge detta kommer bli:D as ballt med baslådan:D ideér finns de ju iaf:D
tack smile ja ideer har jag massor å kul å göra några av dom till verkliga ting smile
att bygga som man känner för e bra jäkla roligt big_smile

2 103 Inlägg
8 november 2010
Trådstartare
#2827
DanneJ skrev:
Alltid lika roligt när den här tråden uppdateras, ofattbart grymma byggen smile
tackar smile kul att det uppskattas smile

207 Inlägg
8 november 2010
#2828
PAIN skrev:
DanneJ skrev:
Alltid lika roligt när den här tråden uppdateras, ofattbart grymma byggen smile
tackar smile kul att det uppskattas smile
Älskar ert arbete!!!! big_smile
Längtar verkligen tills allt är klart!!!!
Säg till om ni vill ha hjälp från Karlstad, finns inte så mycket vettigt att göra här ändå! tongue

2 103 Inlägg
8 november 2010
Trådstartare
#2829
Bamse_ skrev:
PAIN skrev:
DanneJ skrev:
Alltid lika roligt när den här tråden uppdateras, ofattbart grymma byggen smile
tackar smile kul att det uppskattas smile
Älskar ert arbete!!!! big_smile
Längtar verkligen tills allt är klart!!!!
Säg till om ni vill ha hjälp från Karlstad, finns inte så mycket vettigt att göra här ändå! tongue
tackar smile jag & min grabb gör så gott vi kan å har sjukt roligt under tiden smile
jorå..e ju bara bygga 5 bilaar själv å ha Elmia som mål så har du vintern fullpackad tongue

207 Inlägg
8 november 2010
#2830
Hojta till som sagt! inget för mig big_smile
är verkligen två stora tummar upp åt er båda!!!

Som det ser ut ska man till Stockholm i slutet av månaden. Kanske får kika förbi och heja på er cool

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
8 november 2010
#2831
Det är ganska komiskt att du bygger en basvulkan, det är nämligen en tanke jag gått och klurat på ett bra tag nu. Attans att du han före! big_smile
Nu väntar jag med spänning på hur din vulkan kommer att se ut när den är färdig.


2 103 Inlägg
8 november 2010
Trådstartare
#2832
MrH skrev:
Det är ganska komiskt att du bygger en basvulkan, det är nämligen en tanke jag gått och klurat på ett bra tag nu. Attans att du han före! big_smile
Nu väntar jag med spänning på hur din vulkan kommer att se ut när den är färdig.
big_smile där ser man...förlåt roll lol

142 Inlägg
8 november 2010
#2833
Kommer bli as ballt.. tongue Måste kika förbi igen.. tongue Men då kommer ja i blåbyxor.. big_smile

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
8 november 2010
#2834
PAIN skrev:
MrH skrev:
Det är ganska komiskt att du bygger en basvulkan, det är nämligen en tanke jag gått och klurat på ett bra tag nu. Attans att du han före! big_smile
Nu väntar jag med spänning på hur din vulkan kommer att se ut när den är färdig.
big_smile där ser man...förlåt roll lol
Det är lugnt! En vulkan kommer betydligt mer till sin rätt bak i en kombi än inklämd i skuffen på en cupé! big_smile


2 103 Inlägg
9 november 2010
Trådstartare
#2835
AUBLITZZ skrev:
Kommer bli as ballt.. tongue Måste kika förbi igen.. tongue Men då kommer ja i blåbyxor.. big_smile
Så välkommen mannen..å trevligt galet blir om du har blåkläderna på...kan ju bara sluta med ..URFLIPPNING lol...då ser jag till att det finns kaffe mm smile
Senast redigerat av PAIN (9 november 2010)

Ljud freak !
928 Inlägg
9 november 2010
#2836
vart inhandlade du din stora rulle med fiber  ? smile


Team dBakuten
3 453 Inlägg
9 november 2010
#2837
Bmw_Bertil skrev:
vart inhandlade du din stora rulle med fiber  ? smile
Kolla efter väven istället.. dyrare men betyyyydligt mer lättjobbat.

SeaSea är ett tips.
Senast redigerat av Tokken (9 november 2010)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Ljud freak !
928 Inlägg
9 november 2010
#2838
Jaså detta tips bokar å bugar jag mig för big_smile


2 103 Inlägg
10 november 2010
Trådstartare
#2839
Tokken skrev:
Bmw_Bertil skrev:
vart inhandlade du din stora rulle med fiber  ? smile
Kolla efter väven istället.. dyrare men betyyyydligt mer lättjobbat.

SeaSea är ett tips.
E så sant så...SeaSea är mycket billigarage samt bättre än biltemas shit ...är där jag inhandlade min stora rulle med fiber (dessa fibrer är mer kompakta + tjockare)
...men har även väven liggandes till bättre saker smile tongue

Men beror ju lite på vad man ska plasta om man ska köra väven..prova plasta mina vulkan toppar med väv lol

mina sidovovers vid bakdörrarna på 2009 bygget kördes de med väv..helt outstanding bättre än fibrer tongue tongue

2 103 Inlägg
13 november 2010
Trådstartare
#2840
dax för lite garage time tongue ska förbi bauhaus först å kirra lite saker smile


Sök