2426
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

Egen företagare & Flockare
314 Inlägg
17 februari 2011
#3761
jag påpekade det där själv för ett tag sen o fick svaret.

ANMÄL BILEN DÅ

som om det skulle göra någon nytta..
tycker också mod/admin här blivit för självgoda.. Tråkigt som fan.
Har anmält bilar för skojs skull för att se vad som händer.
Kan lova att dom bilarna som dom tycker e balla e kvar..
kanske 20% av dom jag tryckt på anmäl bara för att se vad som händer e borta
sen är 80% av dom kvar o dom är anmälda alla för samma sak.....

Som pain säger. Följ era egna regler. Ska man ha en helhetsbild som första bild ska det ju va det oavsett om man heter herr admin eller herr användare

Volvo 240 turbo 4 life

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
17 februari 2011
#3762
Tänk att jag bara blir mer och mer fundersam över reglerna på denna sida... Det spelar tydligen roll VEM det är och VEM som anmäler. Håller med dig helt, Pain, med att det första man kan gå igenom är topplistan. Där ska det självklart finnas all info och bilder i bra kvalitet. tongue

Riktigt vettigt att du kan gänga nu. wink
Och det är lätt att se vad du byggt för bilar - de med bultar i tummått... Det lär ju bli stöldsäkert. big_smile


258 Inlägg
17 februari 2011
#3763
fan vad dåligt.. Trodde garaget skulle vara byggt på en feel-good stämning och bara bestå av trevliga typer.. Som det gör för det mesta, men tråkigt när det finns så negativa personer, speciellt i ledningen.
Hoppar över och börjar följa projektet på den andra sidan jag, flyter nog på bättre där och folket håller sig glada och trevliga på dig. Men prenumerationen ligger kvar här med iallafall smile

Edit: På 5 sekunder hittade jag 4 bilar på Hetast just nu med inte riktigt klockren förstabild kanske..?

http://www1.garaget.org/archive/157/156 … 214576.jpg
http://www1.garaget.org/archive/33/3295 … 214533.jpg
http://www1.garaget.org/archive/30/2998 … 137329.jpg
http://www1.garaget.org/archive/49/4856 … 201669.jpg

Alla dessa är alltså totalt OK att ha som förstabilder, men PAINs bild på sin egengjorda vulkan som kommer synas på de flesta av sveriges stora events, i en bil typ 70% av garaget har sett eller känner till? (Påhittad siffra)

Dåligt detta tycker jag.. Riktigt dåligt..

ont: Bilen är grym smile
Senast redigerat av Hoggee_ (17 februari 2011)


dB Jägare!
732 Inlägg
17 februari 2011
#3764
Usch, läser denna tråden varje dag. Även om det bara är 1 nytt svar så läser jag till och med vad folk skriver för tycker det är roligt att se när du får bra respons på bygget! Tycker admins får ta och skärpa upp sig rejält om dom vill att det skall vara folk kvar på denna sida! Sen den hära.. ja.. DET.. Som försöker sabba för dig hela tiden, ta det positivt. Han är förmodligen förjävulskt avundsjuk och har nog någon smärre mental störning som fortsätter. STÅ PÅ DIG PAIN!!

Mvh Wiesel

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
17 februari 2011
#3765
Under allmänna regler kan man bla läsa följande:

6§ Reservationer
•Vi förbehåller oss rätten att fritt tolka reglerna och rätten att kunna kringgå dem vid behov. Vi försöker dock naturligtvis följa reglerna efter bästa förmåga.

Den här "regeln" upphäver alla andra regler och ger Crew ensidig rätt att göra precis som dom vill! Där har ni förklaringen till alla märkliga ingripande. Mod/Admin kan när som helst kringå eller tolka om en regel helt efter eget tycke och smak. Känns som hög tid för ansvariga att se över regelverket OCH att själv följa dom som finns!
En regel skall vara skriven så att den inte behöver "tolkas" OCH den ska fanimej gälla alla, inte bara oss användare!!

Jag vet att det här var ett OT-inlägg och jag skall inte skriva fler sådan i din tråd Matte, men jag blev irriterad när jag läste vad som hänt.


744 Inlägg
17 februari 2011
#3766
kan bara säga att din tråd är den ja väntar på mest  hoppas de löser sej  annars får ja följa den på konkurent sidan smile

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

WooDMaN´s Buller golf :)
1 834 Inlägg
17 februari 2011
#3767
Det e med en tår i ögat man läser detta tragiska som har hänt IGEN.
Kan bara hålla med alla här som har skrivit och ger dig ett enormt trevligt stöd i den tragikomiska situationen. Visst kan man skratta åt saken men det tar upp massa onödigt tid att behöva försvara sig mot någon som inte begriper bättre..

Stå på dig PAIN vi är många som står på din sida och stöttar dig.

Sorry för O.T
Dags att läsa dina uppdateringar på annat håll nu smile smile smile


//WooDMaN

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

volvoraggare
4 776 Inlägg
17 februari 2011
#3768
mwen pains volvo är ju upplåst nu ju.......ursäkta ot men denna sida står med ena foten i graven över te  tråden...denna tråd läser jag jämt oavsätt hur många bilder eller hur mycket du har skrivit

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

19 Inlägg
17 februari 2011
#3769
Men va fan kan dom aldrig låta dig va ifred eller??!!


Ljud freak !
928 Inlägg
17 februari 2011
#3770
Kan inte alla som nu läser denna tråd som ren protest lägga en bild på sin bil som inte vissar hela bilen ! Jag gör det


535 Inlägg
17 februari 2011
#3771
ja nu vet vi ju alla vem det är som förstör för oss, och han är ju rätt petig med sin egen bil, och blir förbannad när man röstar 1 på hans, 1 polare till mig har gjort det, och fick hälft utskällning till baks, så vad säger ni skall vi alla rösta en 1 nu då eller:)


2 103 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
#3772
DAGENS INFO:
skickade ett meddelande till chrizz...ett trevligt sådant smiledär jag bad om frilejd från admins mm å att det får slutas hackas på mig nu smile

fick då detta tillbaka av Chrizz:
Det är inte personligt. Vi låser säkert ett 50-tal bilar om dagen av olika anledningar! Sluta häng upp dig på skitsaker för tusan, din bil är online nu ju! Ingen bryr sig om vem som äger bilarna vi granskar och låser, vi kollar inte ens på det!! Allt sker mycket snabbt i ett särskilt granskningssystem, och vi granskar endast bilarna. Lägg ned nu, dina klagomål är i mina ögon obefogade och mycket tröttsamma just nu!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
då har det gått 1 vecka sedan vi redde ut sakerna som hände förrut .å jag tom raderade en endel bloggar å inlägg om garagret.org.

Men nu kommer det inte raderas ett skit...nu ska jag ned TOLKA saker som jag tycker...slut med min vänlighet mot gorg dårå ...tack gorg ..snällt att ni gillar trevliga bilbyggare smile  men som vanligt ordspråk säger cash is king smile

love u all other som följer tråden ..kommer lite bilder igen på bygget till helgen förmodligen

2 103 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
#3773
DKn skrev:
ja nu vet vi ju alla vem det är som förstör för oss, och han är ju rätt petig med sin egen bil, och blir förbannad när man röstar 1 på hans, 1 polare till mig har gjort det, och fick hälft utskällning till baks, så vad säger ni skall vi alla rösta en 1 nu då eller:)
De är just detta jag försökt poängtera till Moderators/Admins att han slungar galet elaka saker, om man är i närhetan av att Aerodynamik gillar det han får skrivet wink

att han ger nån en *BAD* komment, som han tycker e ok..men så fort man ger en tillbaka eller yttrar sig som han inte gillar då anmäler han den användaren å är sen som en blod igel lol

jag sa detta till honom, att det va inte så smart att skriva dom kommentarerna han gjorde (med en glad smiley) att många följer bygget å ser dom dom denna kommentar så kommer du troligen bli bombad med taskiga kommenater å betyg wink
.....Så jag valde att tabort den kommentaren han skrev samt min också när jag såg att han läst den ---å PANG så vart han skit arg.

så va det med det.
MEN nu skiter jag i honom han slukar energi ...å likaså garaget.org ..dom slukar också min energi...men alla goa vänner jag känner på gorg ni GER mig energi smile tack smile

kommer fron nu inte bry mig så mycket om garaget.org å deras attityd..dom kommer lossa på det i längden genom den vägen dom valt att framföras på..trist.

MEN som sagt kommer nog lite updates i helgen iallafall smile

95 Inlägg
18 februari 2011
#3774
Haha skrattirriterande att admin ger ett sådant svar till användare med så hög status på Garaget.org, och störande på hur otrevligt dom framför det. Sorry för att smutsa ner tråden med detta men man blir välldigt irriterad på deras uppförande som admins.
Och åter till ämnet, LÄNGTAR TILL UPPDATE big_smile big_smile big_smile Keep it going Pain big_smile Mvh

I rather go low and loud insted of fast and invisible

1 168 Inlägg
18 februari 2011
#3775
haha du borde rösta en 1a på honom och någon skitlöjlig orsak.. det skulle nog irritera honom riktigt mycke haha!

men ska inte tjaffsa om det dock..


impad utav bygget men.. hade aldrig klarat av det själv! för mycke plast, plus att jag är killen som gillar raka saker med. tongue
Senast redigerat av jimmzzan (18 februari 2011)


1 535 Inlägg
18 februari 2011
#3776
Tycker du gör ett FANTASTISKT jobb Pain! Är ett nöje att läsa tråden på kvällarna.

De Finns ingen bättre kvälls Terapi än att varva ner å läsa om din galen skaper big_smile

Hoppas du slipper mer Irritation nu.
Senast redigerat av Obx (18 februari 2011)

Spl Dynamics/db Akuten

7 120 Inlägg
18 februari 2011
#3777
Haha jösses...
Hej, det är jag skiten!

Alla historier har två sidor och måste säga att det verkar som det är du som lägger ner tid och ork på detta, inte jag. Men det är kul hur du försöker vrida på saker och ting smile

Det hela började med att jag som vanligt surfade runt på Garaget och såg din bil, gillar inte mycket av det du gjort och skrev också vad jag tyckte och la en passande röst. Inget konstigt med, vi har väl röst och kommentarssystem för att man ska få säga vad man tycker? smile Sen sa jag faktiskt att jag gillade ditt motorutrymme!
Men du skickar tillbaka ett långt meddelande om hur patetisk jag är, hur mina bilar inte platsar på Elmia och du hånade att jag krockat osv (det var iaf så jag tog det)

Så JA, jag blev sur men jag skrev aldrig något elakt mot dig dock anmälde jag bilen för att du hade fel bild som förstabild (inte för jag bryr mig, min bil har också blivit låst av samma anledning) men tyckte du förtjänade det. Var ju inte så svårt att fixa det sen iaf, eller hur? smile

Sen har jag inte tänkt på det här, men dina vänner skickar PM och du skriver massa bloggar och jag vet inte allt.. Massa tvåor och ettor har jag också fått, men jag är van så det är lugnt. Alla ska ju få säga vad man tycker om andras bilar så länge det är bra och med ett högt betyg? Jag brukar säga vad jag ärligt tycker och det brukar sluta med ettor tillbaka i 9 fall av 10.

Nåväl, orka älta det här längre! Lycka till med dina bilar och vi ses kanske på Elmia big_smile

Billackerare
231 Inlägg
18 februari 2011
#3778
LEKSTUGA!!!!!!!! mad mad mad

Börjar gå lite överstyr nu!!!!

Hadde jag varit dig, Matte, så hadde jag skrotat den här projekt-tråden på Gorg!!
Gorg har inte blivit annat än en stor jävla sandlåda!

Kommer följa din tråd på ett annat forum framöver! Men tycker att det är synd å skam att vissa trådar som man följer bara finns här!

Å säga vad man tycker är bra....MEN...inte på bekostnad av folks känslor!!

T.ex...! Sitter jag å surfar runt på Gorg å hittar en bil som jag tycker e skitful...så tar jag mig inte tiden att ens rösta el ge en kommentar, då jag kan titta på bilar som jag tycker e snygga ist!
Jag anser att folk som röstar 1or och lämnar nån dräpande kritik, är avis på det ena eller andra sättet!
Som sagt...varför annars ens bry sig att kommentera el. rösta!! roll

Att kunna ge, och ta kritik på rätt sätt, tycker jag är A och O när man håller på med bilar!
Smaken är som baken.........! wink

MVH
Putte

Man har det inte roligare än man gör på sig!

4 074 Inlägg
18 februari 2011
#3779
startat en tråd om ämnet nu!
Lär väl bli låst
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 3#p2628633
Senast redigerat av BJonsson (18 februari 2011)

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

Ljud freak !
928 Inlägg
18 februari 2011
#3780
Pain ! Dissa garaget.org nu ! Gatbilar.se får flera medlemmar varje dag bara för dig ! Att detta vuxendagis har spårat ur så här trodde man aldrig ! Många onödiga kommentarer å anmälningar ! Helt sjuk...Så tråkigt detta ! Pain du har mitt fulla stöd i detta !



Sök