2479
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

46 Inlägg
18 februari 2011
#3781
Bmw_Bertil skrev:
Pain ! Dissa garaget.org nu ! Gatbilar.se får flera medlemmar varje dag bara för dig ! Att detta vuxendagis har spårat ur så här trodde man aldrig ! Många onödiga kommentarer å anmälningar ! Helt sjuk...Så tråkigt detta ! Pain du har mitt fulla stöd i detta !
Säger detsamma! kör på gatbilar.se ist! så slipper vi allt detta bråk..

Volvo 240 projektbil!. kika gärna på:n :)

Ljud freak !
928 Inlägg
18 februari 2011
#3782
HolmaExtreme skrev:
Bmw_Bertil skrev:
Pain ! Dissa garaget.org nu ! Gatbilar.se får flera medlemmar varje dag bara för dig ! Att detta vuxendagis har spårat ur så här trodde man aldrig ! Många onödiga kommentarer å anmälningar ! Helt sjuk...Så tråkigt detta ! Pain du har mitt fulla stöd i detta !
Säger detsamma! kör på gatbilar.se ist! så slipper vi allt detta bråk..
Helt rätt ! big_smile


2 103 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
#3783
Aerodynamik skrev:
Haha jösses...
Hej, det är jag skiten!

Alla historier har två sidor och måste säga att det verkar som det är du som lägger ner tid och ork på detta, inte jag. Men det är kul hur du försöker vrida på saker och ting smile

Det hela började med att jag som vanligt surfade runt på Garaget och såg din bil, gillar inte mycket av det du gjort och skrev också vad jag tyckte och la en passande röst. Inget konstigt med, vi har väl röst och kommentarssystem för att man ska få säga vad man tycker? smile Sen sa jag faktiskt att jag gillade ditt motorutrymme!
Men du skickar tillbaka ett långt meddelande om hur patetisk jag är, hur mina bilar inte platsar på Elmia och du hånade att jag krockat osv (det var iaf så jag tog det)

Så JA, jag blev sur men jag skrev aldrig något elakt mot dig dock anmälde jag bilen för att du hade fel bild som förstabild (inte för jag bryr mig, min bil har också blivit låst av samma anledning) men tyckte du förtjänade det. Var ju inte så svårt att fixa det sen iaf, eller hur? smile
som jag skrivit..e mest admins som jag reatar mig på wink
sen hånade jag dig 'INTE om att du inte kom in på Elmia ..jag skrev att JAG har fått min bil publicerad i tidningar,på dvd, å har en plats på Elmia så att alla tycker inte som dig wink sen skrev jag även att jag tyckte de va ok med din åsikt att alla har rätt till en wink
MED smileys smile gällande att du krockat med din bil hade jag ingen aning om alls å de e sant wink
jag gav dig bara ett VARMT tips om att vill du få hjälp på evenet om du ska drifta mm så kännar man mer på att strunta i att skriva saker som du skrev även om det var din åsikt wink
Å så var det sen hur du läste det var upp till dig smile
Jag har släppt detta med dig för länge sedan ..men som du så gott erkänner ..tack ...att du anmäler min bil etc är ju din fulla rätt wink

jag har fortfarande inte röstat eller kommenterat din bil smile
Att du blev sur över att jag tog bort dina kommentarer var för att du skulle slippa pm..låga röster mm smile
så gjorde dig bara en vänlig mening med detta å ville inte svara på dina inlägg då jag ansåg de skulle genera i mera tråkigheter.
Jag säger här å nu att om vi kan låta detta vara nu så får vi det alla trevligare smile
Dom som känner mig vet att jag är en goo snubbe som hatar skitsaker smile

Uppskattar detta inlägg du skrev tack..det visade samtidigt för admins på gorg att jag hade rätt om vem som anmälde mig smile
ta de easy å ha dey gott //mvh Matte


Jag vill nu med detta låta alla lämna detta ämne å även Aerodynamik ifred om ni inte har något positivt å tillägga smile


hoppas nu vi slipper mer OT i tråden..jag vill ha en fin tråd som ger inspiration till er som gillar bygga smile

2 103 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
#3784
update från idag smile

Bilsport ringde idag när jag var på jobbet smile
å kommer till mitt garage för en intervju om bygget då jag vann gatbilars projekttråd smile
weeeeio smile

1 944 Inlägg
18 februari 2011
#3785
PAIN skrev:
update från idag smile

Bilsport ringde idag när jag var på jobbet smile
å kommer till mitt garage för en intervju om bygget då jag vann gatbilars projekttråd smile
weeeeio smile
Grattis ! smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

3 187 Inlägg
18 februari 2011
#3786
PAIN skrev:
update från idag smile

Bilsport ringde idag när jag var på jobbet smile
å kommer till mitt garage för en intervju om bygget då jag vann gatbilars projekttråd smile
weeeeio smile
man får gratulera! hoppas det blir lite bilder i tidningen, alltid kul att läsa!
någon bild uppdate på G? smile


STHLM(S)LOW
420 Inlägg
18 februari 2011
#3787
PAIN skrev:
update från idag smile

Bilsport ringde idag när jag var på jobbet smile
å kommer till mitt garage för en intervju om bygget då jag vann gatbilars projekttråd smile
weeeeio smile
nej man vafan de låter kul matte:D


1 535 Inlägg
18 februari 2011
#3788
Grattis!

Spl Dynamics/db Akuten

Truckdriver
258 Inlägg
18 februari 2011
#3789
Grattis!

Ser verkligen framemot att få se bilen nere på Elmia.

BARA
61 dagar
13 timmar
... minuter
... sekunder

wink wink

Pain heals, chicks dig scars, and glory lasts forever.
Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly
http://www.alive.se/images/banners/forum.jpg

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 februari 2011
#3790
då ba måste man köpa nya nummret av bilsport ju när pain kommer med och det nummret ska ligga i en helig plastficka..................fan du är duktig du pain som inte viker dig fortsätt så

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

918 Inlägg
18 februari 2011
#3791
Grattis! big_smile


1 410 Inlägg
18 februari 2011
#3792
Grattis! smile smile

Billackerare
231 Inlägg
18 februari 2011
#3793
PAIN skrev:
update från idag smile

Bilsport ringde idag när jag var på jobbet smile
å kommer till mitt garage för en intervju om bygget då jag vann gatbilars projekttråd smile
weeeeio smile
NICE!!!! big_smile

Man har det inte roligare än man gör på sig!

2 103 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
#3794
thanks folkzz smile

From nu håller vi tråden till Topic & ren från OT smile Rett ut allt med Chrizz per telefon å vi ska se om vi kan få bort dom gamla trista OT inläggen i tråden smile , så nu vill vi bara köra vad det ska i denna tråd ..bara vad som händer i Evil Pain Garage smile

å ja det kommer bilder inom kort wink men inte idag

ha en trevlig helg nu

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 februari 2011
#3795
herrugud inga bilder jaha då var den helgen förstörd

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

2 103 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
#3796
ironhead skrev:
herrugud inga bilder jaha då var den helgen förstörd
haha förlåt lol men e ju helg imorrn me tongue

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 februari 2011
#3797
PAIN skrev:
ironhead skrev:
herrugud inga bilder jaha då var den helgen förstörd
haha förlåt lol men e ju helg imorrn me tongue
jaja låt gå då men bildernna ska upp innan natten mellan lördan och söndagen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

6 558 Inlägg
18 februari 2011
#3798
GRATTIS MANNEN roll  lr GUBBEN  big_smile  wink    WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEE    ny tidning på huset  den andra e fan sönderläst  lol lol tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

WooDMaN´s Buller golf :)
1 834 Inlägg
18 februari 2011
#3800
GRATTIS Mannen big_smilebig_smile

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |


Sök