provmontering av alla 4 dörrar innan dom ska kläs in å montera högtalare mm
oooooooh blir tajt där men inget som inte LITE våld å slägga kan bota
såja
andra sidan
B-stolparnas orginal plast lister är fula så dom ska kläs om blir en bra linje å helhet med dörrsidorna sen Bort med alla 1000 lager vinylputs... Aceton is ta shit
spraylim
på med tyg,,stretcha å dra .....skära rent
den vänstra e myyyycke snyggare än volvos orginal plast fula till höger
båda klara
åååååå som vanligt så fick Evil å jag frispel igen...nu ska det bli ännu sjukare detaljer i bygget
håååååååååååål
inte ofta man kan se genom en baslåda
plocke pinn tillverkning
pl 400 time
täta...limma
som DR Alban säger ibland...De e STABILT
spännt å trycksatt ...nu får det torka
Vad det kommer bli av detta kommer inte avslöjas ännu
Kanske står längre bak men orkar inte leta. Vad är det för tyg du använt på t.ex. a-stolparna? och var kan detta inhandlas?
Sjukt inspirerande!
Tackar
Nja nu va det B-stolparna då jag har spons från Brl vill jag inte gå rakt ut med vart det inhadlades då det inte va hos Brl blir inte riktig sjyst mot min sponsor som du säker förstår...då det kom från ett annat stereoföretag kostar endel dock 129 kr per meter ...fast jag gav inte det pga av olika anledningar //Mvh
Kanske står längre bak men orkar inte leta. Vad är det för tyg du använt på t.ex. a-stolparna? och var kan detta inhandlas?
Sjukt inspirerande!
Tackar
Nja nu va det B-stolparna då jag har spons från Brl vill jag inte gå rakt ut med vart det inhadlades då det inte va hos Brl blir inte riktig sjyst mot min sponsor som du säker förstår...då det kom från ett annat stereoföretag kostar endel dock 129 kr per meter ...fast jag gav inte det pga av olika anledningar //Mvh
pian de blir ju riktigt snyggt härliga dörrsidor ni har byggt länktar till dom är färdiga & ska bli roligt att se vad du ska ha röret till men var är de 11 dagar kvar till??? /// hackev8
Sjukt inspirerande!
Tackar
pian de blir ju riktigt snyggt härliga dörrsidor ni har byggt länktar till dom är färdiga & ska bli roligt att se vad du ska ha röret till men var är de 11 dagar kvar till??? /// hackev8
11 dagar tills bilen ska vara klar...sen ska den till Norge å gatebil