Hejsan, det finns lite bil "vrak" här uppe i lilla edet.var där idag och hämtade lite saker samt tog lite bilder! Bilarna var HELT kompletta tills skogsmaskinen började leka med dom... Bilarna har stått här i ungefär 7 år, och han som "äger" stället är skattesmitare. Nu har kommunen bestämmt att ta bort alla bilar, så här kommer lite bilder på dom. En stackars 245! Och som ni kanske ser så har dom tagit alla axlar motorer och diverse tunga grejjer till skroten:(
En stackars förvriden 240! Kan även säga att ungefär 4-5 bilar har brunnit....
Även den här amazonen:(
En tak choppad golf!
2 pv, en har motorn i sig. Testade växellådan, funkade kanon! Bara och tanka och köra....
Motorn, det ottroliga är ju att bilen bara har gått 2850 mil!
Inredningen... som ny!
En stackars 242 cab, den kom hit i sommras med slotmags fälgar... Sen tog grävmaskinen motorn och allt....
En stackars pv som också kom hit i sommras...
Den här kom också hit i sommras...
Denna med!
För er som inte förstår så var bilarna Ruskigt fina! Iaf dom som kom hit i sommras,
Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
Håller med jag oxå, det var tråkigt att se. 240 cabben såg ju lixom inte alls skabbig ut från början :S Om det är något jag inte gillar så är det att skrota ner bilar som har potential eller som går att sälja utan problem till någon ny lycklig ägare =/
http://forum.svenska200klubben.se/viewtopic.php?t=30485 Här kommer länken. Då var ju bilarna i ganska bra skick. Den röde CEA 437 är fortfarande i trafik hehe. Lite skatteskuld på den kanske.
Ja, jag ångrar som FAN att jag inte tog hem caben eller någon annan fin bil:( Och som jeep_tom sa så kunde dom ju sålt dom istället för att skrota ner dom!!! Blir så jävla sur på alla jävla miljö nissar!
Jag har varit där och tittat på bilarna. Var där i somras när bilarna stog ifred. Men när jag åkte dit i höstas så hade dom vält många bilar och tagit motorer mm. B23 vet du om bilarna finns kvar eller är alla borta? Jag skulle vilja se dom en sista gång.