Slänger in lite bilder, har hänt en del iaf
Polerade upp generatorn lite mer
Jag hade en reva i en av mina stols dynor, har tyvärr inga bilder på det, men iaf så lämnade jag in den för omklädning och har nu fått tillbaka den
sittdynan monterad på m5 stolen
Monterade även av mina gamla bromsok + skivor
handbromsbackarna var skapligt slut
Bromsoken blästrade, nyrenoverade med packningar nipplar och damask + lackerade i hammarlack
Anledningen till att jag inte kör alla fyra på en gång är för att jag har bara 2pallbockar
Nya brembo skivorna på med nya handbromsbackar + monteringssats + nya bromsbelägg + oket
Sen viktjusterade jag kolvarna med hjälp av färgblandingsvågen i skolan, alla väger nu 468,0gram exakt
den som vägde mest vägde 472,2g. Vet inte om de gör någon skillnad men alltid nåt och skryta med
Ska köra samma grej med stakarna med, edit: får säker jsutera om dem eftersom stakarna kanske tar i kjolen på kolvarna, då måste jag svarva av dem och sedan viktjustera dem igen...
Slipade av kolvarna med 180papper de sista 0,2grammen på varje kolv för att de inte skulle vara vassa kanter osv
Liten överblick kolv nr 3 är den nyköpta
Kommer ni ihåg denna skönhet
Köpte mej ett par m-5kjolar med, hänger lite på bilden för jag måste borra hål för alla clips och fästen vilket jag inte gjort ännu.
Har som ni ser börjat klossa dörrarna, jag tyckte att de såg lite ojämnt ut där och jag hade jävligt rätt fyfan vilket fuskjobb de är, men jag ska väl få skiten någorlunda jämnt.
Spacklade igen 2st bucklor på taket med
hålet som nån idiot har kapat upp för en antenn som inte har använts...
ska svetsas igen och tennspacklas
allt för ikv