2955
Sök

2009 bästa sommaren?

1 814 Inlägg
21 januari 2009
ja 09 eller 2010 blir det nån av de iallfall big_smile

OEM <3
6 957 Inlägg
21 januari 2009
FireTraXX skrev:
Lär väl duga.
Låga förväntningar = positiva överaskningar.

Samma här, ingen idé att gå och hoppas på en massa saker, isf kan ju allt bli skit.
Men semester i 4 veckor är väl helt ok. smile

OEM <3

Jlmmy
21 januari 2009
Körkortet kommer snart och en trevlig bil har man smile
Kommer nog bli en av dom bästa!

mvh

631 Inlägg
21 januari 2009
Jlmmy skrev:
Körkortet kommer snart och en trevlig bil har man smile
Kommer nog bli en av dom bästa!

mvh

precis så ! Samma här big_smile

Lär ju bli den bästa sommaren när man har kortet ! wink

Häst
1 099 Inlägg
21 januari 2009
Pja det blir säkert bra.. smile

Än är inte den sista idioten född..

8 885 Inlägg
21 januari 2009
Hoppas verkligen inte att -09 blir den bästa Sommaren! Om den skulle bli det vad ska man då se fram emot....

Fotograf på tierpidag.se

OEM <3
6 957 Inlägg
21 januari 2009
Synd att man inte kan se in i framtiden tongue För isf hade jag tagit ut semestern i maj, början av juni med tanke på hur vädret var förra året big_smile

OEM <3

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
22 januari 2009
Jag vet inte. Det beror lite på. Var inne på att satsa på en LÅÅÅNG utomlands vistelse..
..men vi får se om det blir av. Blir det av lär det bli nice som attan.

1 675 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
kan en sommar bli dålig. tänk er en att ni kommer hem en sommar kväll i juli ni har legat på stranden en hel dag. Ni tänder grillen, öppnar en burk iskall öl, solen på väg ner och doften av ny grillat. Vill ha sommar nu wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

1 874 Inlägg
22 januari 2009
volvo_1987 skrev:
kan en sommar bli dålig. tänk er en att ni kommer hem en sommar kväll i juli ni har legat på stranden en hel dag. Ni tänder grillen, öppnar en burk iskall öl, solen på väg ner och doften av ny grillat. Vill ha sommar nu wink

Här i trakterna har det regnat konstant under hela semesterveckorna, och regnet följer oftast var man än tar vägen. Och eftersom att det regnar så förbannat blir det svårt att grilla. Jag dricker inte öl. Solen är på väg ner, ja då jävlar kommer mycken... doften av blött kol., ja...

Nä. Fan så negativ jag är. Grillat är nice. Tyvärr är vädret trist. Skönt med ledigt dock.

1 675 Inlägg
22 januari 2009
Trådstartare
Hexenhammer skrev:
volvo_1987 skrev:

Här i trakterna har det regnat konstant under hela semesterveckorna, och regnet följer oftast var man än tar vägen. Och eftersom att det regnar så förbannat blir det svårt att grilla. Jag dricker inte öl. Solen är på väg ner, ja då jävlar kommer mycken... doften av blött kol., ja...

Nä. Fan så negativ jag är. Grillat är nice. Tyvärr är vädret trist. Skönt med ledigt dock.

vi får hålla tummarna för vädret. va bara för att få rätt stämning. dricker inget med alkohol wink

1 570 Inlägg
22 januari 2009
Bara man får med det mesta, åka båt, glida i bilen, sola, dricka öl, grilla, bada, fiska, sen är jag nöjd smile

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
22 januari 2009
Ja, Bara vädret bestämmer om det blir den bästa sommaren eller inte..
I alla fall för min del...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

911 Inlägg
22 januari 2009
skit roligt, jag ska rycka in i lumpen då, i Grekland !

pic up the phone, wazzzaaa

373 Inlägg
23 januari 2009
Allt är vad man gör det till!

-utan 940
1 728 Inlägg
23 januari 2009
Jag tror det kommer bli en riktig skitsommar.

SweetBabyDoll skrev:
Den som lever får se.

Den som har en lever får se heter det. smile

1 874 Inlägg
23 januari 2009
volvo_1987 skrev:
vi får hålla tummarna för vädret. va bara för att få rätt stämning. dricker inget med alkohol wink

Duktigt det! Jag dricker alkohol, men inte ofta. Var helt "torr" på alkohol i nästan 10 månader 2008, och i år lär det bli samma sak.

1 675 Inlägg
24 januari 2009
Trådstartare
Hexenhammer skrev:
volvo_1987 skrev:

Duktigt det! Jag dricker alkohol, men inte ofta. Var helt "torr" på alkohol i nästan 10 månader 2008, och i år lär det bli samma sak.

Så det ska va. Vist finns det goda drinkar. Men aldrig varit sugen. Ingen tobak heller wink Men kan ha kul ändå big_smile

4 554 Inlägg
24 januari 2009
ptja vem vet men med lite snaps kasnke de blir bättre iaf:P

Mr: Mike
231 Inlägg
24 januari 2009
Eftersom att min bil ska ut sommaren 2009, så lär de bli årets ÅR! smile

Hållt på i 3år....

-=What we do in life, echoes in eternity=-
-=TACK TILL=-
-Philip "Wassen" -Lennart (Allt med bil och däck) -ECUmaster.se - Erland Cox (topplocksverkstan) - Leif (Leifs Billackering) - Jesper (abrmotorsport.se) - Gustav "Gurra" - Övriga grabbar i garaget

Sök