Mycket snack om jdm-stuk.. men ändå så verkar dom som snackar om det inte ha det själva ens. Så orginal hondor med en frontläpp och lite sänkt är inte ens i närheten av ett riktigt jdm-stuk, inte heller så kallade "lexus lampor" som är eurospec lampor enligt jänkarna som drog igång jdm-scenen, och det finns en hel tråd om JDM stuk här på garaget så ni kan ju kolla där istället för att klaga på vad Nettan gör med sin bil.
over and out.
Va yrar du om lexusljus för ? dom hör till volvostylarna. Om du går in på min profil så ser du att jag bygger på min bil och FYI, så finns de olika delar inom JDM... Jag siktar på ett stuk som heter Flush (som för övrigt är s.k tysktuk fast för japanska bilar). men eh, ja du verkar ju ha en jäääävla koll på va JDM är..
Asse, Amen brother.
Nog med offtopic. Du får väl göra som du själv vill, lycka till
När såg du senast Lexusljus på en 140/240/340/440/740/760/940/960/850 osv? Sluta snacka skit och låt Nettan göra vad fan hon vill med SIN bil!
Mycket snack om jdm-stuk.. men ändå så verkar dom som snackar om det inte ha det själva ens. Så orginal hondor med en frontläpp och lite sänkt är inte ens i närheten av ett riktigt jdm-stuk, inte heller så kallade "lexus lampor" som är eurospec lampor enligt jänkarna som drog igång jdm-scenen, och det finns en hel tråd om JDM stuk här på garaget så ni kan ju kolla där istället för att klaga på vad Nettan gör med sin bil.
over and out.
Va yrar du om lexusljus för ? dom hör till volvostylarna. Om du går in på min profil så ser du att jag bygger på min bil och FYI, så finns de olika delar inom JDM... Jag siktar på ett stuk som heter Flush (som för övrigt är s.k tysktuk fast för japanska bilar). men eh, ja du verkar ju ha en jäääävla koll på va JDM är..
Asse, Amen brother.
Nog med offtopic. Du får väl göra som du själv vill, lycka till
När såg du senast Lexusljus på en 140/240/340/440/740/760/940/960/850 osv? Sluta snacka skit och låt Nettan göra vad fan hon vill med SIN bil!
Ska snart flirta lite med BabyBoy om vi kan kolla på hur mina orginalstolar sitter om de går att byta ut mot sportstolarna och så ska det bytas till ängla ögon.
nej, du kör samma race som resten av sverige gjort sen första Fast and The furious filmen kom :]
Händer de något nytt med bilen eller står det still ?
Nej de gör jag inte. Gör eter mitt tyckte och min smak....
Har hittat ett par schyssta sidokjolar som ska beställas så fort fronten är inpassad. Kikar vidare på lite olika delar av inredning. Sportstolarna ska väl monteras in snart nån gång hoppas jag
Beställt lite smått godis idag till henne. Bilder kommer så fort jag får hem de. Sen förhoppningsvis på söndag blir de att testa nya fronten, montera på japsen. Kanske stolarna med kommer in. Beror på hur hjälporganisationen har de med tid
Hämtade ut mitt paket i onsdags, ett stycke reggskyltshållare i kolfiber och eftersom allt ska ha sitt (mobilhållare i form av sportstol) i min bil så självklart fick bilnyckeln en nyckelring i form av en gaspedal från sparco
Idag var tanken att passa ut nya fronten och montera japsen men då hjälporganisationens dotter var sjuk och de reparerar verkstan på hans jobb vart de bara att fixa till befintliga fronten som lossnat från ena sidans fäste efter ett farthinder haft sönder de...
Nya tag i nästa vecka hoppas vi på. Ja sen har jag tagit bort mina bling bling pluppar :p
Nja.. lite segt går de. Men nu är de spikat att på fredag ska vi prova ut nya fronten, jag ska byta blinkers lampor och så ska vi fixa lite med kabelhärvan