hade gärna åkt med er, men kommer åka ner på torsdag kväll redan. ställa ut istheshit:D
Skryt skryt ;D Nä men kul att höra ) du kommer väl vara där nere hela helgen och putsa ? ;D
grejen var att jag skicka in till klubben för dem sökte 2 bilar till deras monter. sen blev det röstning, och man blev då framröstad. så det är lite prirrigt för minsta lilla fel man har hittat på bilen måste jag fixa,känns det som:P. hehehe.. kommer iaf stå i Nordic85X70klubbens monter. kom gärna fram och tjata lite. om ni vågar gå fram till en volvonörd
Jag kommer!! har kollat med passagerarna och dom är på. Eventuellt så hänger en annan civic på oss ( Jap här på garaget) men i vilket fall så kommer jag
härligt att de blir så många ändå! trots karavanen från mjölby osv
hur tycker ni att vi ska göra med maten? kanske ska skippa de. Klockan blir ju trots allt runt 10 snåret så då är det ju lite tidigt att käka kanske Skippar vi maten så drar vi över Hjo och den vägen ner.
hur tycker ni att vi ska göra med maten? kanske ska skippa de. Klockan blir ju trots allt runt 10 snåret så då är det ju lite tidigt att käka kanske Skippar vi maten så drar vi över Hjo och den vägen ner.
Tycker vi struntar i dt... Brukar ju vara en jävla kö där nere så tycker vi åker raka vägen dit via hjo...
Tycker vi struntar i dt... Brukar ju vara en jävla kö där nere så tycker vi åker raka vägen dit via hjo...