LILL NAISARN du är verkligen inte fel ute om du köper en anthem bas från n-core. Köp den hellre än Hertz !
Men en sak nu. Vad har du för framsystem och steg samt dämpning i dörrar osv idag? Innan du tänker ens på finlir bas ska du ha riktigt fin lir framsystem! Först av allt tror jag att du behöver ett Seas framsystem och Celestra steg från N-core innan du får nytta av en sån bas! Sen ska du oxå tänka på att din bil bör ha bandpasslåda! Tror inte Anthem är rätt bas för det ! Med andra ord hur ska du bygga så du får en Anthem bas låta som den är tänkt?`
Mitt tips är en tia och såga bort hela hatthyllan! förstärka den med genomgående smala stål pinnar ca 6st. Då kan du skippa bandpasslåda. Bygga en låda och få den låda som Anthem basen önskar och få den spela in i bilen!
Sen kommer du även behöva 2-3 omgångar dynamat i bagaget så hela bagaget är tight och inte skramlar
2omgångar i utrymme 3på bagageluckan
Det finns fina grejjer men jag vill att du ska få nytta av dom oxå! Det krävs mkt av ett framsystem samt montering och modifieringar samt dämpning innan det ens finns chans att du får det du drömmer om just nu av dessa fina produkter! Först och främst hur ska du göra med framsystemet? vilket steg har du tänkt till Anthem basen? du kan inte köra nått Sinuslive på sånt väl-ljudsbas! Sen bör du ha minst ett extra batteri. Riktigt grova strömkablar. Skit fina rca kablar. Grymt bra huvudenhet är oxå viktigt! Eclipse eller Pioneer 88 eller liknande! och DÄMPNING osv
berätta lite hur du tänkt dig. Det räcker inte med att köpa ett väljudsbas bara som sagt!
OFFT: JONASH är inte otrevlig. Han är mästare och vet vad han pratar om exakt - Jag stör mig på han ibland- Men när man vet vad man snackar om är det svårt att vara ÖM- han är rak på sak bara! Även jag ska acceptera honom som han är! det hugger till ibland nästan men allt han vill är väl och utan att snacka skit från sidan eller humma om saker! som sagt är man proffs så är det svårt vara öm! raka puckar svider= men det är för ert eget bästa. sluta ta åt er. lär av proffset istället
RESPEKT TILL JONASH och grattis till 2mästerskap i rad. Det når man endast med kunskap och bra prylar! punkt slut
LILL NAISARN. jag ska till luleå och happis i sommar med min w124 . Skulle va kul ses och höra hur en w124 låter med SEAS och anthem bas. Hoppas du går hela vägen ut med N-CORE . skulle va jäkla kul höra sen hur du fått till det. Sen så behöver du givetvis få höra min bil! Den största Skillnaden är att jag har V8 i bilen mot din diesel
![smile](img/smilies/smile.png)
. Du kunde få testa hur han går oxå:) underbart med V8 när kickdown hugger till!
![smile](img/smilies/smile.png)
Hehehee W124 bästa MB byggt i historien right=?