Läste genom denna tråd! Säger bara! Jag ska kolla länge på denna på Elmia! Väldigt roligt bygge! Lycka till!
Hur är motorn och skruva med? Trångt eller? Mvh
Skoj att du gillar mitt projekt Dock vet jag inte om man hinner bli klar till Elmia tyvärr men ska försöka. Annars blir det Emmaboda i Maj o då ska även motorn prövas är det tänkt
I motorrummet är de väldigt trångt men när plockar ur den var de väldigt enkelt att skruva med, blev redigt förvånad faktiskt. Redigt skoj o lärorikt
oj oj oj här har det hänt ltie sen sist ser riktigt fint ut. kul att du fick hem lika snygga combo lights. visst äre snyggt att dom kör en ICKE gul blinkers nu!! ... vill se mer bilder på body kittet
Ja det är redigt snyggt utan gul blinkers. Ville verkligen inte ha de o orginalen kostar ju multum utan Hehe ja jag ska göra vad jag kan för att komma ifatt dig De kommer komma mer bilder inom snar framtid
Ja det är redigt snyggt utan gul blinkers. Ville verkligen inte ha de o orginalen kostar ju multum utan Hehe ja jag ska göra vad jag kan för att komma ifatt dig De kommer komma mer bilder inom snar framtid
Näe du nu ska vi inte se varran som konkurrenter här inte, vi kör bästa bilen båda två
Näe du nu ska vi inte se varran som konkurrenter här inte, vi kör bästa bilen båda två
Nej då här konkurrerar vi inte menade att du snart är klar med din utsida Klart vi kör bästa bilen
längtar och få se den klar! 305.orna får mig o rysa
vad menar du med 305.or ? har jag missat någonting här ???
305 breda däck, kanske
ser mycket bra annars. skulle vara kul o sen denna oxå på elmia
Precis, det blir till o åka brett i sommar Tyvärr blir de ju inte Elmia för min del i år heller Men ska vara klar till sommaren så då blir det mycket bilträffar
Näe, tyvärr blir det inte de för min del Hinner inte bli klar innan o sen har jag inte ens anmält min bil. Siktar på Emmaboda i maj istället men får se om man ens hinner klart till dess. Är mycket jobb nu o de är bra för då trillar cashen in men ingen tid för garaget.
Men ska ju så klart åka o kolla på alla fina bilar som ställer ut på Elmia
jaha fan, okej men aah då har man något att se fram emot på emmaboda .... ja att jobb haha, kan säga att jag jag jobbar två jobb bara för att ha råd med bygget, men men det äre allt värt!
ja det måste du göra... kommer mycket feta bilar dit i år har man sett och hört
Skoj att du gillar min lilla tråd Det kommer komma väldigt mycket uppdatering så fort jag får tummen ur o orkar vara i ett kallgarage men räknar med o göra lite nästa helg när jag är hemma