jag säger bara ett ord WOOOOW, helt sinnesjukt snyggt, men du får lova oss någonting ,låt hela bilen vara olackad, klarlacka endast kolfibern, så ger jag dej en 5
jag säger bara ett ord WOOOOW, helt sinnesjukt snyggt, men du får lova oss någonting ,låt hela bilen vara olackad, klarlacka endast kolfibern, så ger jag dej en 5
Självklart blir det ingen färg på. Det är ju bara extra vikt Bara några lager klarlack för UV skyddets skull.
Ballt Men han med 500:an fråga ja för några veckor sen om bilen kommer ut -08? Och jag fick ett nej?! Men ni har ju figurerat i Bilsport om jag minns rätt
Är ju -09 nu så det va väl inte så konstigt
Ja mena ju -09 dåva Men hoppas innerligt att Mercan kommer ut, har lite kärlek till 500:an Råast kommer nog Ferrarin bli, hatad av många och älskad av många..
Ballt Men han med 500:an fråga ja för några veckor sen om bilen kommer ut -08? Och jag fick ett nej?! Men ni har ju figurerat i Bilsport om jag minns rätt
Är ju -09 nu så det va väl inte så konstigt
Ja mena ju -09 dåva Men hoppas innerligt att Mercan kommer ut, har lite kärlek till 500:an Råast kommer nog Ferrarin bli, hatad av många och älskad av många..
Det är inte helt omöjligt att mercan rullar i år. TT-n kommer eventuellt att ha hela drivlinan i redan på Elmia, så den lär vara körbar i år. När Ferrarin kommer ut på banorna hänger mest på när jag får in pengarna för M3-an
Igår frästes det lite insug och en kompressor till en Trans Am, det är sjukt tight under huven så det måste tas ner trots att vi höjt huven ca 3" med ett fett scoop.
Sen så har jag gjort sidorutor med skjutluckor i safirbelagd polycarbonate till en gammal Lotus:
Porten till nya lokalerna skulle ha kommit på plats igår, men installatören vart visst sjuk så han kunde inte komma, så viktor fick spika igen hålet igen som han rev på morgonen
Sen så har jag gjort sidorutor med skjutluckor i safirbelagd polycarbonate till en gammal Lotus:
Bra jobbat! Skjutluckorna ser nice ut, du skulle ju kunna klura på plastrutor till min cupé med, antar att man behöver fixa till ngn rutram eller liknande?
Bra jobbat! Skjutluckorna ser nice ut, du skulle ju kunna klura på plastrutor till min cupé med, antar att man behöver fixa till ngn rutram eller liknande?
Mjo, det blir ju en del kludd med att göra plastrutor till coupéer. Antingen så gör man som på de E46 motorsportdörrarna så man gjuter en rutram, fast då får man ju gjuta hela dörren också Eller så bockar man till en stadig ram utav rör som man skruvar fast rutan i så den håller rätt form.