Riktigt snyggt.. fördelen med dom korta vindavvisarna e att dom kläms emellan rutan och listen så dom går sönder om ¨någon försöker rycka dom.
Jag har sånna med men de blir ju inte tätt mellan ruta å vindavisare så de blir ju luft sus hela tiden.. Orgínalet är bättre.. limma fasst dom med pl400 så kan ju boven försöka ta dom utan att dom går sönder sen^^
Jo de förstås. jag har dom långa med och dom e riktigt snygga och bra. Men ska plocka loss mina och lacka om dom helsvarta igen och ta klarlack på sen.
Riktigt snyggt.. fördelen med dom korta vindavvisarna e att dom kläms emellan rutan och listen så dom går sönder om ¨någon försöker rycka dom.
Jag har sånna med men de blir ju inte tätt mellan ruta å vindavisare så de blir ju luft sus hela tiden.. Orgínalet är bättre.. limma fasst dom med pl400 så kan ju boven försöka ta dom utan att dom går sönder sen^^
Jo de förstås. jag har dom långa med och dom e riktigt snygga och bra. Men ska plocka loss mina och lacka om dom helsvarta igen och ta klarlack på sen.
hej hej liten bild uppdate. bla på när kylar anslutningen gick av utan anledning. (inte av att ja el nån lutade sig på den även att de e vanligt, he he.)
hej hej liten bild uppdate. bla på när kylar anslutningen gick av utan anledning. (inte av att ja el nån lutade sig på den även att de e vanligt, he he.)
har en tråkig historia om i torsdas: ja sluta jobba ve fyra, åkte hem o hämta flickvännen vi skulle åka te hennes far o hjälpa te där hemma hos han. på vägen dit la ja i ettan, tvåan o sen trean efter en korsning. axade inte som en tok bara normalt. nar ja tänkte lägga i fyran bara small de te o ett jävla missljud uppkom. o bakhjulen låstes me. faan tänkte ja nu small motorn. men visa sig vara den "förstärkta" m47 som nån satt i. de roliga me allt e att ja jobbat i stort sett dygnet runt denna vecka o tänkte ta de lugnt på kvällen för vi skulle te ätran på aktion o te ullared efter. skulle ju upp ve halv fyra dan efter. hade ju kunnat låna bil utav nån men ville få ordning på skiten. så fick tag i en låda uta en kamrat o vi bytte den på kvällen. kardan, stöd lager o allt te m46 me od. kom hem ve halv tolv. sov o gick upp ve halv fyra. kom hem ve nio tio på kvällen o då åkte ja te en fest. kom hem därifrån ve tre på natten. sov o gick upp ida ve åtta nio. så e lite seg nu.
när ja gick i skola skrattade ja alltid åt de som skar motorer o växellådor men nu e ja inne på fem lådor på två bilar o alla har vare m47or. så nu ska ja få tag på m90 el bättre od låda va de tänkt.
tog tyvärr inga bilder, konsentrerade mig på bilen.. he he..
dyrgt men fattar inte varför nån satt m47 på en turbo bil från första början ? den är ju sämmre än m46an även fast m46an är skräp den med tur att du fick ordning på de iaf
Snygg bil! Tror den rullade i mina hemtrakter förut.. Har varit ute för samma sak med kylaren där, hade då turen att få tag i en USA-importerad 760-kyl = tillverkad helt i koppar, så jag lär inte få de bekymret igen