3622
Sök

Sveriges värsta bilförare

186 Inlägg
30 januari 2009
det är nästan som man nästan vill ha en cheva pickup från 70 talet. och köra in i dom  typ när man är på en huvudled. för dagens bilar är inte lika hållbara som förut. för chevan lär ju inte blinågon skada alls då så dom lär sig lite rätt. jag håller på läser och ska ta körkort. och inte kört mycket allt. typ inget i trafiken. och jag anser att jag kan köra bättre än dom i stan. fast jag inte kört i stan, bara på parkering än

3 059 Inlägg
31 januari 2009
hahaha.. kolla just på de på replay..
Han snorungen med klubban i flabben hela tiden e ju fin när dom kör hinderbana med ögonbindel.
"-Jag har ju kört rätt mycket utan spolarvätska så jag är van"
Sicken jädra idiot..

Makaronborrare
993 Inlägg
31 januari 2009
Trådstartare
Smajly skrev:
Han snorungen med klubban i flabben hela tiden e ju fin när dom kör hinderbana med ögonbindel.
Sicken jädra idiot..

Man kan ju undra varför han valde att ta körkort överhuvudtaget om han nu tycker det är så jävla tråkigt att köra att han måste göra allt annat än koncentrera sig på vägen tongue

Allmänt envis
12 512 Inlägg
31 januari 2009
Saleenkungen skrev:
det är nästan som man nästan vill ha en cheva pickup från 70 talet. och köra in i dom  typ när man är på en huvudled. för dagens bilar är inte lika hållbara som förut. för chevan lär ju inte blinågon skada alls då så dom lär sig lite rätt. jag håller på läser och ska ta körkort. och inte kört mycket allt. typ inget i trafiken. och jag anser att jag kan köra bättre än dom i stan. fast jag inte kört i stan, bara på parkering än

En av dom gungade ju runt i en gammal Cadillac fån 50-talet så du får nog finslipa planen ytterligare tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 126 Inlägg
31 januari 2009
calibra1992 skrev:
Smajly skrev:
Sicken jädra idiot..

Man kan ju undra varför han valde att ta körkort överhuvudtaget om han nu tycker det är så jävla tråkigt att köra att han måste göra allt annat än koncentrera sig på vägen tongue

Han hade väl "bara" kört upp 11ggr också! yikes

Skrämmande nog så stöter man på liknande idioter var dag man är ute o kör! mad

519 Inlägg
31 januari 2009
sEAMP skrev:
Jag tror att många överdriver för att komma åt titeln.
Jag tycker att dom borde göra såhär, för att verkligen få fram den sämsta utav dom.
Säg att dom är 10 stycken, varje program har man en tävling där vinnaren får 90 000:-
I nästa program får vinnaren 80 000:- sen 70, 60 osv.. Ända tills sista programmet
där den som kommer näst sist får 10 000:- och den som kommer sist får inte ett öre
och blir därmed sämst.
Enbart för att ingen ska fjanta till sig titeln även fast man inte är sämst.

Eller ännu hårdare, den personen som åker ut sist av alla blir helt enkelt av med körkortet! big_smile

Den som "vann" förra säsongen fick faktiskt inte tillbaka körkortet utan han fick en EU-moped istället...

Soubee
31 januari 2009
Larschan skrev:
sEAMP skrev:
.....

Den som "vann" förra säsongen fick faktiskt inte tillbaka körkortet utan han fick en EU-moped istället...

Det är helt rätt smile
Säger som jag alltid sagt, "utgå ifrån att alla är idioter i trafiken och att du måste tänka åt dem" har fungerat bra för mig hitintills tongue

194 Inlägg
31 januari 2009
Larschan skrev:
sEAMP skrev:
Jag tycker att dom borde göra såhär, för att verkligen få fram den sämsta utav dom.
Säg att dom är 10 stycken, varje program har man en tävling där vinnaren får 90 000:-
I nästa program får vinnaren 80 000:- sen 70, 60 osv.. Ända tills sista programmet
där den som kommer näst sist får 10 000:- och den som kommer sist får inte ett öre
och blir därmed sämst.

Eller ännu hårdare, den personen som åker ut sist av alla blir helt enkelt av med körkortet! big_smile

Vad snackar du om? Det har väl bara gått en gång på tv tidigare i sverige? Var ju en tjej vid namn Emelia Nyvall som blev utsedd till "sveriges värsta bilförare" förra gången det gick på tv och hon fick väl en del körlektioner bland annat innan hon fick tillbaka sitt körkort.

Menar du någon av dom utländska versionerna utav programmet eller?

Körv
3 535 Inlägg
31 januari 2009
ajka skrev:
Larschan skrev:
sEAMP skrev:
och blir därmed sämst.

Vad snackar du om? Det har väl bara gått en gång på tv tidigare i sverige? Var ju en tjej vid namn Emelia Nyvall som blev utsedd till "sveriges värsta bilförare" förra gången det gick på tv och hon fick väl en del körlektioner bland annat innan hon fick tillbaka sitt körkort.

Menar du någon av dom utländska versionerna utav programmet eller?

....Som förövrigt var från Kristinehamn tongue

Truckdriving Man

194 Inlägg
31 januari 2009
decib3L skrev:

Hehe vet du vem det är? big_smile
Du får gå ut och filma när hon kör bil så vi får se om hon har förbättrat sig nå tongue

Körv
3 535 Inlägg
31 januari 2009
ajka skrev:
decib3L skrev:

Du får gå ut och filma när hon kör bil så vi får se om hon har förbättrat sig nå tongue

hehe, tror inte hon bor kvar här smile

Truckdriving Man

194 Inlägg
31 januari 2009
decib3L skrev:
ajka skrev:
decib3L skrev:

Det är nog säkrast för din del isåfall wink

Körv
3 535 Inlägg
31 januari 2009
ajka skrev:
decib3L skrev:
ajka skrev:

Hehe, finns nog värre trafikanter än henne i den här iaf. tongue

Truckdriving Man

1 161 Inlägg
31 januari 2009
decib3L skrev:
ajka skrev:
decib3L skrev:

Hehe, finns nog värre trafikanter än henne i den här iaf. tongue

Hon bor tyvärr kvar här.. enda fördelen med det är att hon är snygg som få tongue

1 754 Inlägg
31 januari 2009
Jag sitter och kollar på avsnitt 1 nu. Holy shiet va folk inte kan köra! Måste vara lite uppgjort eller folk som knappt har körkort.

Jag kan inget om allt.

11 Inlägg
31 januari 2009
Om nu detta är på fullaste allvar så är det ju ett stort hån mot alla de tusentals som idag håller på att ta körkort. Folk som kanske bränner en uppkörning på simpla jävla små fel som inte är något i jämförelse med vad de i programmet begår.

Det finns ju på film att en av dom körde mot rött, dra körkortet för fan, kan ju inte bli klarare.

Och den snubben som hade haft 11 uppkörningar, nånstans efter 4-5 stycken så måste man ju börja funderar på om man verkligen är lämpad och ska sitta bakom en ratt.

Jag blir mest förbannad för att dessa dårarna slipper undan medans andra kämpar så in i helvete för att få lappen. Trodde inte heller det fanns så inkompetenta provförättare på vägverket.

Kan verkligen inte se framför mig hur de kör en prickfri uppkörning, omöjligt.
Senast redigerat av Stooffee (31 januari 2009)

56 Inlägg
31 januari 2009
Det måste ju vara uppgjort! Finns inte en chans att de kan ha blivit godkända, och om det nu är så att de har blivit det undrar man ju om kontrollanten varit vid sina sinnes fulla lag!?

674 Inlägg
31 januari 2009
Det där folket har ingen körvana alls... De KAN inte ha ett lagligt körkort.  Det är väl det programet bygger på..  Att ta in folk som inte har ett körkort men får "övnings köra"  med en kontrollant,  den som sitter i baksätet bara för att det ska se på riktigt ut som om de har ett körkort..

With great freedom comes great responsebility

1 963 Inlägg
31 januari 2009
Var kan man hitta detta avsnittet? vill se de mohaha

Men are not born - Men are made

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
31 januari 2009
jag har en gammal kompis som kör värre än dessa, så det måste inte vara uppgjort.

uppkörningen är för lätt och borde göras om vid förnyelse av körkortet.

Sök