3415
Sök

Sveriges värsta bilförare

Trucker
2 710 Inlägg
4 mars 2009
2 sätt o skämma ut sig på är att ha varit me på sveriges värsta bilförare. o medverka i linda rosing programmet.. Förbannat..!!

Gurkan bor i Västerås, sett honom antalet gånger under veckan. ( jävligt skön snubbe i tv iaf )
Linda är fd Västeråsare..

Jag e då stolt västeråsare .. ha ha

Fart missbrukare

439 Inlägg
4 mars 2009
klart man kan skärpa till sig o få kortet,tyvärr finns det sådana här idioter i trafiken

arbetar själv med yrkesmässig trafik och stöter ofta på dem

old,low and slow....

Supraman
2 300 Inlägg
4 mars 2009
Verkligheten överträffar dikten så tyvärr finns nötter som dessa ute i trafiken.

Om vi utgår från att det e sant så några st klarar sig ganska bra om det inte vore för sina co-drivers

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
4 mars 2009
BMWgrabben skrev:
2 sätt o skämma ut sig på är att ha varit me på sveriges värsta bilförare. o medverka i linda rosing programmet.. Förbannat..!!

Gurkan bor i Västerås, sett honom antalet gånger under veckan. ( jävligt skön snubbe i tv iaf )

skogsturken är väl också från västerås cool

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

4 637 Inlägg
4 mars 2009
Moser skrev:
BMWgrabben skrev:

Japp! lol

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
4 mars 2009
EmilHammarlund skrev:
Moser skrev:
BMWgrabben skrev:

Japp! lol

cool

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

4 637 Inlägg
Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
13 mars 2009
Ramona har lite att lära ut

Senast redigerat av mickecorrado (13 mars 2009)

Smoke Tires Not Drugs.

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
13 mars 2009
mickecorrado skrev:
Ramona har lite att lära ut

skulle villja se "gurkan" lr någon åka med hahaha lol

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
13 mars 2009
EmilHammarlund skrev:
Moser skrev:

http://www.youtube.com/watch?v=IrdVkeg7u6M

hahahahahaha!!!

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

NissanMotorsport
13 mars 2009
Tror verkligen folk på Sveriges värsta bilförare till 110% ??
klart de mesta är redan skrivet, dom placerar ut en kamera t.ex i stan, eller någon står och filmar, och vips så krockar "världens värsta bilförare" preciiis när kameranmannen filmar, sen gör dom sig ju till? som t.ex den gången dom möter en ambulans mitt på en skogsväg, så va det en tjej som körde, börja gapflappa och körde ut i skogen, klart som fan att hon tänkte att hon va me i tv och gjorde de me flit, världens sämsta program.. ren bullshit om jag får säga mitt.

men det är ju TV4, börjar bli lite väl mycke skit där nu, bara en jävla massa uppgjort skit, wiieh

men annars är jag glad i övrigt big_smile
Senast redigerat av HaveUSeenMyS14 (13 mars 2009)

NissanMotorsport
13 mars 2009
neckwomen_88 skrev:
källa på alla påståenden tack, var finns att läsa och bekräfta att det är uppgjort/inte är uppgjort?

...

behöver ju ingen källa? man fattar ju direkt..

bäst
319 Inlägg
13 mars 2009
HaveUSeenMyS14 skrev:
klart de mesta är redan skrivet, dom placerar ut en kamera t.ex i stan, eller någon står och filmar, och vips så krockar "världens värsta bilförare" preciiis när kameranmannen filmar, sen gör dom sig ju till? som t.ex den gången dom möter en ambulans mitt på en skogsväg, så va det en tjej som körde, börja gapflappa och körde ut i skogen, klart som fan att hon tänkte att hon va me i tv och gjorde de me flit, världens sämsta program.. ren bullshit om jag får säga mitt.

men det är ju TV4, börjar bli lite väl mycke skit där nu, bara en jävla massa uppgjort skit, wiieh

Du tror inte det finns folk som får panik ett sånt ögonblik som med amublansen eller?

NissanMotorsport
13 mars 2009
kalle_fiat skrev:
HaveUSeenMyS14 skrev:

Du tror inte det finns folk som får panik ett sånt ögonblik som med amublansen eller?

Om man får panik sitter man väl inte och gapflabbar och pratar med sin kompis man har brevid sig?

945 Inlägg
13 mars 2009
HaveUSeenMyS14 skrev:
neckwomen_88 skrev:
källa på alla påståenden tack, var finns att läsa och bekräfta att det är uppgjort/inte är uppgjort?

...

behöver ju ingen källa? man fattar ju direkt..

Men det är just det som är det roliga i det hela, alla kommer med diverse påståenden hejvillt.
Jag är inte så brydd varken eller om det är uppgjort eller inte därför jag gillar SVB.

Men jag tror nog att en källa ifall rubbet är uppgjort skulle hjälpa många.
Själv tror jag faktiskt inte det är uppgjort men det är bara jag...

Driver
2 111 Inlägg
13 mars 2009
Har kollat på ett avsnitt. Sen glömt bort att de överhuvudtaget går...Så bra tyckte jag att det var smile!.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Smålänning
7 887 Inlägg
13 mars 2009
Skit samma om det är uppgjort eller inte... Det är ett underhållningsprogram, och fyller sin funktion som ett sådant bra.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

1 196 Inlägg
26 mars 2009
och det blev gurkan så blev sveriges värsta bilförare, HAHA tongue

Meister
6 763 Inlägg
26 mars 2009
Tyckte de var fel att gurkan vann? Eller förlorade? Men de va riktigt kul på slutet när Adam sa att han inte skulle få tillbaks körkortet. Mördarblick! Jag tyckte att Patrik var absolut sämst.

1 196 Inlägg
26 mars 2009
camaro67 skrev:
Tyckte de var fel att gurkan vann? Eller förlorade? Men de va riktigt kul på slutet när Adam sa att han inte skulle få tillbaks körkortet. Mördarblick! Jag tyckte att Patrik var absolut sämst.

haha kan hålla med om att gurkan hade ett lite specielt ansiktsutryck där haha

Sök