filip_86 skrev:
du hinner aldrig ta ta bort all plast på bilarna o tvätta dom o torka av dom och även dammsuga dom på 25 min, de finns inte en möjlighet att göra de, de e bara de jag vill säga, att de kan inte bli bra om man gör de på 25 min, om du får in en sprillans svart bil eller tex en vit bil, så har den ju antingen flygrost på sej eller repor som ska bort, så jag anser inte att du e särskilt noga med ditt jobb.
Nu är du inne på polersidan igen
Du pratar om använda bilar. Jag pratar om nya från fabrik!
Plasten sitter inte på alla bilar om du nu tänker på sidokjolarna, taket & huven mm.
Väldigt få det gjorde det på.
Däremot fanns det skyddsplast på trösklarna fram, båda sidor & bak i bagaget, som lätt rycks bort samtidigt som man dammsuger.
Om du nu påstår att jag inte var noga med mitt jobb, så är ju det upp till dig att tycka och tro. Jag var så noggrann man måste försöka vara, bara att tempot var högre än vad det låter som på dig, inte är van vid.
Där jag jobbar nu, gör jag helrekonder. Likväl som du gör som du nämnde tidigare, om du kommer ihåg.
Om du nu inte har erfarenheten av det jag gjorde då, så ska du nog inte lägga upp några mer kommentarer om mig, då jag anser att du pajjar en tråd med ditt ältande.
Ta gärna en titt på Darkies kommentar om det hela. Ungefär samma arbetsuppgift som mig och snarlik samma upplevelse som mig om det.
Mvh
Stefan