3666
Sök

Polis Polis ...

4 Inlägg
30 januari 2009
Trådstartare
snacka om att poliser är bra roliga hehe.

Första saken som hände då. det är att min familj fick torsk vid en rondel haha o bakom låg det sevilpoliser. dom kom o hjälpte oss att knuffa våran 740 till sidan. sedan säger pappa, jag har inge pengar haha. jag höll på att dö då, fö va faan haha vad skulle poliserna tro då, att vi tigde pengar av dom el tongue
iallafall så säger dom att dom kan bogsera hem oss med sin bil. haha det var den mest äkligaste bogseringstur jag vart med om. dom bara körde på o poliser som säger till en för minsta lilla men nu ni. då gick det fort. haha dom höll inte hastighetsbegränsningen varken enligt hastighetsmärkena el bogseringshastigheten yikes var typ full gas i alla kurvor. faan vi satt 3st i bak och 2 i fram. hela familjen var med på denna resa. pappa hade fullt upp att hinna ratta med våran sega 740 haha. när vi äntligen kom fram så säger dom. det var en kort bit hem. jo faan tackar gudarna för det ja smile hela familjen såg ut som zombisar haha. snacka om att poliserna måste ha haft kul ått oss. vi gick som döingar in på rad igenom gårdsgrinden. sedan span dom iväg.

ganska sjukt att poliser får göra massa saker som vi vanliga människor kan få böter el kanke till o med fängelse för yikes

sedan andra saken var när jag o min pojkvän var på väg till järbo så kom det en leksugen bil, så vi tänkte va faan, leka av sig gör ju inget för i järbo brukar de int va nå poliser. när vi kommer på en raksträka som har begränsad fart på 70. där kommer två st leksugna bilar och kör rund 120 haha. vad tror ni står nedanför baken om int polisen haha. så vi ställer oss på bromsen o det kanke int va så smart. för de lös ju upp hela vägen hehe. bilen bakom som vi körde imott åkte in på en sidogata så han slapp poliserna, men int vi. när vi var typ 5m från svärmors hus så stoppade de oss.

dom klev ut o ställde sig på en varsin sida, va nu de ska va bra för.
- hej! är det mister gasfot ute i farten frågade dom pojkvänen min.
- Nee säger erik
- sedan säger polisen vart är ni på väg då??
- Till svärmor sa jag.
- vad har ni haft för er ikväll då.
Vi hade nämligen skjutsat min mor från en fest den kvällen.
- jasså ! det är bra om man håller sams med svärmor för annars kan man ju inte fortsätta ett förhållande, sa polisen.
Jag tänkte va faan är han en hjärnskrynklare nu oxo yikes
- nå väll ni slipper böter bara ni håller er i skinnet. sa polisen. sedan sägar han till mig att du får säga till din pojkvän att ta ut äventyrerna i sänghalmen i stället.
jag vart alldeles stum haha. sedan sa han ja har en fortsatt skön kväll ungdomar. sedan åkte dom.

haha poliser kan både va roliga o en ren pina.

DFFL
9 020 Inlägg
30 januari 2009

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

★★★★★
455 Inlägg
30 januari 2009
blogg??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 januari 2009
Okej då vet vi det, men Blogga nästa gång.

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

MINI-fil
158 Inlägg
30 januari 2009
Sevilpoliser? Hur ser dom ut? smile

DFFL
9 020 Inlägg
30 januari 2009
ace666 skrev:
Sevilpoliser? Hur ser dom ut? smile

Efter en googling så fick jag reda på att de ser ut såhär:
http://www.fotoajans.com/turk_guzeller/sevil_uyar/sevil_uyar_06.jpg

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 januari 2009
Hm då kan till och med jag tänkas bli stoppad av en "sevilpolis" roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

DFFL
9 020 Inlägg
30 januari 2009
De verkar trevliga om inget annat. smile

Russel Crowe, Gladiator.

Pekabow i can see u
644 Inlägg
30 januari 2009
Okey ?

Administratör
11 955 Inlägg
30 januari 2009
Nog för att detta är ett blogginlägg och inte ett foruminlägg, men skärpning ni andra. Ni behöver inte bli otrevliga. Använd rapporteringsknappen istället.

mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök