Beckstroem, Joo tack jag vet va dom där bilarna kan gå för!! men tyvärr så var inte min bror så försiktig om bilen så han blev som han blev , sj så vill ja göra i ordning den men föräldrarna säger att de inte e nå ide o lägga pengar på den
hade 82 tusen på en 740gle automat som gått som taxi=) det roliga var att den inte alls var "farligt slut innan jag fick den" sålde den till en kompis som krocka den=(
Beckstroem, Joo tack jag vet va dom där bilarna kan gå för!! men tyvärr så var inte min bror så försiktig om bilen så han blev som han blev , sj så vill ja göra i ordning den men föräldrarna säger att de inte e nå ide o lägga pengar på den
Föräldrar tycker aldrig att det är nån idé att lägga pengar på bilar, så länge bilen inte är ramsne så är det bara o köra på Se på min 9000 bara som ett exempel, kan ju säga att priset på reperationer på den översteg inköpspriset för lääänge sen Men jag är fortfarande lika glad!
OnT: Rekordet hittills är 23.000 på min 9000. Så inga hiskliga långmilare här än
Föräldrar tycker aldrig att det är nån idé att lägga pengar på bilar, så länge bilen inte är ramsne så är det bara o köra på Se på min 9000 bara som ett exempel, kan ju säga att priset på reperationer på den översteg inköpspriset för lääänge sen Men jag är fortfarande lika glad!
OnT: Rekordet hittills är 23.000 på min 9000. Så inga hiskliga långmilare här än
Den e inte ramsne eller nånting den bilen, De enda som inte är okej på bilen är la lite små fel som kankse inte är så farlig Motorn går juh inte jämt då precis , tomgången varierar mellan 100 till 2000 varv i bland , och man måste varva motorn mycke i fall man ska kunna köra eller växla, annars dör den Men utvändigt så finns de lite ytrost på den runt hjulhusen och lite på ena dörren , har fixat ena sidan typ men nu vill dom sälja bilen