olagbg skrev:Vollez skrev:De här har man ju missat helt och hållet. Klart man kommer med både bil och kamera.fota min bil. gärna inredningen=)
Vollez skrev:De här har man ju missat helt och hållet. Klart man kommer med både bil och kamera.
Crazyivan skrev:Phenomen skrev:Hinner inte få min bil genom besiktningen innan helgen du klarar dig nog till träffen inte mkt som kan hända hehe
Phenomen skrev:Hinner inte få min bil genom besiktningen innan helgen
Crazyivan skrev:olagbg skrev:Vollez skrev:De här har man ju missat helt och hållet. Klart man kommer med både bil och kamera.fota min bil. gärna inredningen=)Du har inget emot om man kliver in o fotar i bilen alltså?ska ta me Systemkameran o rensa minneskortet nu o fylla den me bilder
Hardjim skrev:Crazyivan skrev:olagbg skrev:fota min bil. gärna inredningen=)Du har inget emot om man kliver in o fotar i bilen alltså?ska ta me Systemkameran o rensa minneskortet nu o fylla den me bilder Fota gärna min med.
Crazyivan skrev:olagbg skrev:fota min bil. gärna inredningen=)Du har inget emot om man kliver in o fotar i bilen alltså?ska ta me Systemkameran o rensa minneskortet nu o fylla den me bilder
olagbg skrev:fota min bil. gärna inredningen=)
Sportsedan skrev:Men va fasen hur har man kunnat missa den här tråden, har ju varit kanon de två åren jag deltagit.Tyvärr är man hundvakt i helgen och kan inte komma M.v.h. Andreas
Bjorken skrev:Blir att försöka hinna komma innan 10 Var riktigt trevligt förra året, vädergudarna verkar lova +15 och sol på dan Ses där
Geiros skrev:tyvärr skets sig detta för mig.
payamo skrev:Geiros skrev:tyvärr skets sig detta för mig. tråkigt..men du ska ändå kika förbi eller?
SkylinePeter skrev:varför är alltid denna träffen innan man hinner besikta:(
Crazyivan skrev:Hardjim skrev:Crazyivan skrev:Du har inget emot om man kliver in o fotar i bilen alltså?ska ta me Systemkameran o rensa minneskortet nu o fylla den me bilder Fota gärna min med. Vilken kommer du med då? hehe
Hardjim skrev:Crazyivan skrev:Du har inget emot om man kliver in o fotar i bilen alltså?ska ta me Systemkameran o rensa minneskortet nu o fylla den me bilder Fota gärna min med.
Crazyivan skrev:Du har inget emot om man kliver in o fotar i bilen alltså?ska ta me Systemkameran o rensa minneskortet nu o fylla den me bilder
widee skrev:vet någon om det händer något kul efter kl 15.00 sen?
Crazyivan skrev:Tycker folk ska komma ändå fast bilarna kanske inte är besiktade, det är ändå inte ofta vi har såhär stora träffar så varför inte passa på då...men självklart är det ens egna beslut.