Har följt din tråd från början och kan bara säga två ord : GRATTIS & BRAVO. Bra med updates och roligt att följa ett projekt som blir bättre och bättre för varje dag. Hoppas det håller länge för dig
stort tack jo det är la grejjen att det ska bli bättre och bättre hela tiden roligt med folk som gillar att följa projektet ...stort tack till alla
T5-spridarna flödar mindre än 940 Turbo-spridare, det vet du va?
a men de funkade jevligt bra med dom
Men det är inte säkert att dem funkar för 1,7bar i ladd. Ta det försiktigt så att du inte spikar sönder motorn, hade ju varit riktigt tråkigt nu när du fått till allt så bra
T5-spridarna flödar mindre än 940 Turbo-spridare, det vet du va?
a men de funkade jevligt bra med dom
Men det är inte säkert att dem funkar för 1,7bar i ladd. Ta det försiktigt så att du inte spikar sönder motorn, hade ju varit riktigt tråkigt nu när du fått till allt så bra
/Påsen
har ju andra spridare sen ska köra max 1,2 med dessa ljusblå spridare : ) 391cc vid 3,8bar
Håller på att småfixa lite med bilen.. plugadde 2st vattenutgångar med gassvetsen igår som gick till vattenkylningen.. Har oljekyl nu.. Sköt siliconböj hela tiden så fick svetsa på 3" alu Rör på turbon också Har även lackerat en skärm nu till högersida så nu väntar ja på att det ska torka.. sen ska ja ut å testa bilen igen å se hur den går Hoppas på mer ladd en 0,7 som ja fick ut innan.. tror jag får ut max 1,2 med orginal boxar osv. Blir mappning på maxtuning snart
Du måste göra en kant på röret från turbon så att slangen som ska sitta där inte kan glida av.
Maxxtuning i Vrigstad kan inte mappa LH2.4 vad jag vet. Om du vill så kan jag fixa en som kan mappa åt dig, men det är i sådant fall nere i Växjö eller i Ljungby. Skicka PM i sådant fall.
Du måste göra en kant på röret från turbon så att slangen som ska sitta där inte kan glida av.
Maxxtuning i Vrigstad kan inte mappa LH2.4 vad jag vet. Om du vill så kan jag fixa en som kan mappa åt dig, men det är i sådant fall nere i Växjö eller i Ljungby. Skicka PM i sådant fall.
NU ÄNTLIGEN GÅR BILEN SOM JAG VILL fick koppla in orginalspridarna och orginal motståndet för då funkade lmm.. nu laddade den 1,6 och gick utav bara FAAAANN ja var helt skakis efter satan va sjukt nu e man glad nu ska ja köpa mig ett spridarmotstånd som är färdigt och ordentligt.. har kört med bara bygling till spridarna men då funkar inte lmm.. så nu är proplemet löst ... ska fixa ett litet olje läckage mellan oljefilter och oljekylsadapter sen blir laddet på 1,2 nu med orginalspridarna.. och inkörning av motor... efter detta blir det mappning på e85 på med de stora spridarna och 1,7 i ladd blir inte de höga ladden nu för då kommer FT-kolvarna gå hål på spridarna e för klena för så höga ladd var bara tvungen å testa en gång hur han gick .. notera att jag har orginal boxar och bilen spikar fan inte nånting riktigt gött