3718
Sök

Porsche Panamera på svensk motorväg

854 Inlägg
16 februari 2009
FL3JM skrev:
Urk. hmm
Dom hade väl kunnat ge sig på att göra en fet kombi istället.

Den ska troligen komma i sportkombi också vad jag läst. Men är inte helt säker, va några år sen nu.

OEM <3
6 957 Inlägg
16 februari 2009
Lite fräck var den allt tongue Familjeräcer big_smile
Gillar sj Cayenne, inte i början men ju mer jag sett den och sen glott väldigt nära
på den live så gillar ja den smile

OEM <3

Avstängd
962 Inlägg
16 februari 2009
Här är en till bild på den....

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7d/Austin_Maxi_1750_HL_1972.jpg/800px-Austin_Maxi_1750_HL_1972.jpg

http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/P/porsche/panamera/03-large/panamera-mar08-1.jpg

Inte är det stora skillnader iaf...
Senast redigerat av prodrive (16 februari 2009)

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
16 februari 2009
Såg den där porschen redan i början på december förra året när jag var på väg hem från jönköping. Hade dock ingen vidare chans att försöka fota den då kameran låg åt helvete fel och jag körde världens mest trögkörde Volvo (fullpackad både i bilen och det enormt oaerodynamiska släpet) så allt var bara jobbigt o dumt för att försöka ta en bild. Men men, ful var den iaf. big_smile

Whine whine!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
16 februari 2009
Ja inte fan är den fin.. Cayenne är ful också.. Porsche ska bara inte göra bilar med fler dörrar än två, kanske tre...

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

7 100 Inlägg
16 februari 2009
uscchh,inge fin!
man kan tydligen inte göra snygga nya bilar nuförtiden!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Random Hero
4 047 Inlägg
16 februari 2009
prodrive skrev:
Här är en till bild på den....

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c … L_1972.jpg

Inte är det stora skillnader iaf...

är inte de den där bilen som är den mest aerodynamiska när den åker bakåt ? smile

Dog food lid. Backwards

42 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
Alla klagar på Cayenne, Jag älskar den Cayennen, den är riktigt snygg! Men alla verkar ju verkligen inte göra de smile

Having a fast VOLVO is like coming out of the closet You might surprise people, but you're still gay.

Livsnjutare
1 707 Inlägg
17 februari 2009
Gräslig, blir nog svårt att hitta köpare till den oavsett vad priset blir.

203 Inlägg
17 februari 2009
HereComesTrouble skrev:
Gräslig, blir nog svårt att hitta köpare till den oavsett vad priset blir.

Kanske eller inte. Cayenne är ful som stryk men den blev ju en dundersucce. Tyvärr.

145 Inlägg
17 februari 2009
Nu blir jag väl sågad vid fotknölarna men jag tycker att den var snygg och helt rätt av Porsche. Tror det finns en stor marknad för dom. Tänk själv alla 40-åriga farsor som drömmer om en sportbil men inte kan ha en för att barnen inte får plats wink

Kostar förmodligen skjortan men annars hade jag köpt en.

"Jaguar är en dröm man bara äger en gång..."

Teddan
2 495 Inlägg
18 februari 2009
fan så dyr var den inte, jag som redan beställt en ny cayenne , man kanske kunde avboka den och köpa en panamera .

995 000 är ju inte mycket pengar för en ny sport/lyxbil.

ni som säger att den är ful och att cayennen är ful , ni har nog missat att var och varranan lyx-suv är av märket porsche

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
18 februari 2009
r-ted skrev:
ni som säger att den är ful och att cayennen är ful , ni har nog missat att var och varranan lyx-suv är av märket porsche

Men den kan ju fortfarande vara ful? tongue

Whine whine!

1 722 Inlägg
18 februari 2009
TeedasT skrev:
finns nog ingen fulare porsche än denna. 914/6 blir som en isprinsesa i jämförelse. hoppas ingen köper denna bilen, då det kommer efter ett tag stå och klia sig i skallen och undra:, "vad fan tänkte jag?"

nå den är ju snygg tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Teddan
2 495 Inlägg
18 februari 2009
Urkas skrev:
r-ted skrev:

Men den kan ju fortfarande vara ful? tongue

kul att killar med ilar i 20 000kr klassen har mage att uttala sig om att bilar i 1miljon klassen är fula tongue

nu syftar jag inte på dig utan över lag

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

354 Inlägg
18 februari 2009
r-ted skrev:
kul att killar med ilar i 20 000kr klassen har mage att uttala sig om att bilar i 1miljon klassen är fula tongue

Men alla har väl rätt till en åsikt ?

Vet inte om jag är "värdig" nog att uttala mej om hur jag tycker den ser ut; men jag gör det iallafall. Porsche har haft ljusare stunder tycker jag. På något sätt så har dom ju försökt att para deras sportbil med en kombi och resultatet blev ett mellanting som inte sticker ut på något sätt alls.

FreddeK
18 februari 2009
CmoR skrev:
r-ted skrev:

Vet inte om jag är "värdig" nog att uttala mej om hur jag tycker den ser ut; men jag gör det iallafall. Porsche har haft ljusare stunder tycker jag. På något sätt så har dom ju försökt att para deras sportbil med en kombi och resultatet blev ett mellanting som inte sticker ut på något sätt alls.

Spelar väl ingen roll om man har en bil för 20k...tycker själv cayenne inte är någon höjdare...då är bmw x5 eller deras nya x6a snyggare enligt mig.

Sen att porsche bygger jävligt fina bilar med grym kvalite är en annan sak men om vissa modeller är snygga går ju att diskutera länge.

42 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
Freddeponken skrev:
CmoR skrev:
r-ted skrev:

Spelar väl ingen roll om man har en bil för 20k...tycker själv cayenne inte är någon höjdare...då är bmw x5 eller deras nya x6a snyggare enligt mig.

Sen att porsche bygger jävligt fina bilar med grym kvalite är en annan sak men om vissa modeller är snygga går ju att diskutera länge.

Håller helt med. Hade alla tyckt likadant skulle de kanske bara finnas saab 95? (TILL EXEMPEL) Alla får ha sin åsikt, de är bland annat, de är lite detta som gör att jorden snurrar också.

Having a fast VOLVO is like coming out of the closet You might surprise people, but you're still gay.

Sök