Såg den där porschen redan i början på december förra året när jag var på väg hem från jönköping. Hade dock ingen vidare chans att försöka fota den då kameran låg åt helvete fel och jag körde världens mest trögkörde Volvo (fullpackad både i bilen och det enormt oaerodynamiska släpet) så allt var bara jobbigt o dumt för att försöka ta en bild. Men men, ful var den iaf.
Nu blir jag väl sågad vid fotknölarna men jag tycker att den var snygg och helt rätt av Porsche. Tror det finns en stor marknad för dom. Tänk själv alla 40-åriga farsor som drömmer om en sportbil men inte kan ha en för att barnen inte får plats
Kostar förmodligen skjortan men annars hade jag köpt en.
finns nog ingen fulare porsche än denna. 914/6 blir som en isprinsesa i jämförelse. hoppas ingen köper denna bilen, då det kommer efter ett tag stå och klia sig i skallen och undra:, "vad fan tänkte jag?"
nå den är ju snygg
<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
kul att killar med ilar i 20 000kr klassen har mage att uttala sig om att bilar i 1miljon klassen är fula
nu syftar jag inte på dig utan över lag
Men alla har väl rätt till en åsikt ?
Vet inte om jag är "värdig" nog att uttala mej om hur jag tycker den ser ut; men jag gör det iallafall. Porsche har haft ljusare stunder tycker jag. På något sätt så har dom ju försökt att para deras sportbil med en kombi och resultatet blev ett mellanting som inte sticker ut på något sätt alls.
kul att killar med ilar i 20 000kr klassen har mage att uttala sig om att bilar i 1miljon klassen är fula
Vet inte om jag är "värdig" nog att uttala mej om hur jag tycker den ser ut; men jag gör det iallafall. Porsche har haft ljusare stunder tycker jag. På något sätt så har dom ju försökt att para deras sportbil med en kombi och resultatet blev ett mellanting som inte sticker ut på något sätt alls.
Spelar väl ingen roll om man har en bil för 20k...tycker själv cayenne inte är någon höjdare...då är bmw x5 eller deras nya x6a snyggare enligt mig.
Sen att porsche bygger jävligt fina bilar med grym kvalite är en annan sak men om vissa modeller är snygga går ju att diskutera länge.
Spelar väl ingen roll om man har en bil för 20k...tycker själv cayenne inte är någon höjdare...då är bmw x5 eller deras nya x6a snyggare enligt mig.
Sen att porsche bygger jävligt fina bilar med grym kvalite är en annan sak men om vissa modeller är snygga går ju att diskutera länge.
Håller helt med. Hade alla tyckt likadant skulle de kanske bara finnas saab 95? (TILL EXEMPEL) Alla får ha sin åsikt, de är bland annat, de är lite detta som gör att jorden snurrar också.
Having a fast VOLVO is like coming out of the closet You might surprise people, but you're still gay.