3317
Sök

Angående: Drifting Hudiksvall

338 Inlägg
18 februari 2009
#61
kör på toyo proxxes r888 jag tongue duger bra åt lilla mig big_smile hehe tongue tillbaka til verkligheten nu kanske även om de var lite skoj tongue

Nissan 200sx S13

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
18 februari 2009
#62
smile

338 Inlägg
18 februari 2009
#63
väntar med spänning tills imorn så man får se vad dom säger på airlift!

Nissan 200sx S13

141 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
#64
JPalm skrev:
väntar med spänning tills imorn så man får se vad dom säger på airlift!
Du är inte ensam! När tycker ni vi ska göra detta då? så fort det blir vår eller början på sommarn eller nått där emellan? ja tycker så tidigt som möjligt för ja kan inte vänta big_smile tongue men den bilen jag ska köra då kör ju jag med nu oxå så den är redo när som helst, det kanske är lite annat med er andra som inte tar ut era pärlor så tidigt?

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

141 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
#65
Fan att ja kom på detta mitt i vintern! yikes nu måste man ju vänta å tagga så länge. men ja kan ju alltid öva lite. ja kan ju säga att det inte är det lättaste att drifta med en 5 meter lång och 1850 kg tung bil yikes vi måste ha en bred bana,annars kommer ja plocka varenda kon med ärslet tongue

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

338 Inlägg
18 februari 2009
#66
Jaa, när snön är borta tongue Fast liiite farligt att ta de före elmia nästan tongue Ska åka ner med nissan då i karavan äre tänkt så vill helst inte köra sönder nått tongue Blir drygt de ! Men tidigt är väll alltid bäst smile om inte annat slipper vi vänta så länge tongue

Nissan 200sx S13

141 Inlägg
18 februari 2009
Trådstartare
#67
JPalm skrev:
Jaa, när snön är borta tongue Fast liiite farligt att ta de före elmia nästan tongue Ska åka ner med nissan då i karavan äre tänkt så vill helst inte köra sönder nått tongue Blir drygt de ! Men tidigt är väll alltid bäst smile om inte annat slipper vi vänta så länge tongue
ja precis tongue men vi får se senare vilka som anmäler sig så kan vi bestäma ett datum senare. men ja håller med, ju tidigare desto bättre smile

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

338 Inlägg
18 februari 2009
#68
Joo, får kolla vad folk tycker så så många som öjligt kan komma smile Gärna inte helgen 11 april från min sida big_smile Då äre Elmia på G som gäller tongue

Inga här som är sugen på elmia? Kommer bli stor, eller vänta STOOR karavan från mjölby ner till jönköping som några härifrån tänkt slå samman med! hojta till bara tongue
Råka låna tråden här lite, sorry tongue

Nissan 200sx S13

961 Inlägg
18 februari 2009
#69
tycker de är bättre att vänta lite mer till våren så kanske de kommer dit lite mer roligare och effektstarkare bilar smile .. vette fan hur min 745 kommer klara sig i driftbanan iaf men de går alltid att vålda o leka på annat vis big_smile ..

Pure DieselPower

TACS Medlem
457 Inlägg
18 februari 2009
#70
Jag väntar då till April iaf. De ska ju helst ha hunnit sopa vägarna rena från all vintersand också smile
Man får tänka på all rullgrus som kastats ut i vinter ... som även ger stenskott.

TACS Medlem
457 Inlägg
18 februari 2009
#71
talibangran skrev:
KingWS6 skrev:
Jag väntar då till April iaf. De ska ju helst ha hunnit sopa vägarna rena från all vintersand också smile
Man får tänka på all rullgrus som kastats ut i vinter ... som även ger stenskott.
smartast de ju smile vore kul o se din bil där wink såg inte den nå mycke i somras , om jag såg den alls hmm
Köpte den ju i höstas tongue
Men hade en annan transa innan, gick mest till ankarmon dock hmm

TACS Medlem
457 Inlägg
18 februari 2009
#72
talibangran skrev:
KingWS6 skrev:
talibangran skrev:

...
.../
aha därför ja inte sett den wink .. men hoppas på att de blir nå iaf i sommar smile
Det blir mycket av den varan! smile Du kanske får se den på nära håll när jag köper fälg och däck av far din ... eventuellt iaf tongue För här ska driftas! wink

961 Inlägg
18 februari 2009
#73
KingWS6 skrev:
talibangran skrev:
KingWS6 skrev:

.../
aha därför ja inte sett den wink .. men hoppas på att de blir nå iaf i sommar smile
Det blir mycket av den varan! smile Du kanske får se den på nära håll när jag köper fälg och däck av far din ... eventuellt iaf tongue För här ska driftas! wink
härligt big_smile kommer kanske börja där i mitten av mars till mitten av maj så de är bara kika ner wink .. kommer nog bli en rolig sommar de här smile

Pure DieselPower

TACS Medlem
457 Inlägg
18 februari 2009
#74
talibangran skrev:
KingWS6 skrev:
talibangran skrev:

aha därför ja inte sett den wink .. men hoppas på att de blir nå iaf i sommar smile
Det blir mycket av den varan! smile Du kanske får se den på nära håll när jag köper fälg och däck av far din ... eventuellt iaf tongue För här ska driftas! wink
härligt big_smile kommer kanske börja där i mitten av mars till mitten av maj så de är bara kika ner wink .. kommer nog bli en rolig sommar de här smile
Den blir vad vi gör den till, fler initiativ som denna driftträff så kan det ju inte bli fel! All heder åt LimitedJags för en bra idé!
Nä nu äre sent ! Natti natti, gorgers! smile

141 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
#75
ja precis, den blir som man gör den:) det enda som händer i hudik är ju den årliga dragracingen och cruesing. ärligt talat så är inget av det min stil men man är endå där för det är det enda som sker.

jag vet att det finns killar (och kanske tjejer) som är hejare på att sladda med sina bilar på vintern här uppe i Norrlandskogarna. nu får man en chans att både testa sig själv som förare och sin bil utan att sätta andra billister i fara. Nu är det bara att se vad man går för egentligen, det är ju en viss skillnad motför snö tongue

Vi får hoppas på en tidig vår i år och då kanske vi kan ha träffen nån gång i mitten på april förhoppningsvis smile

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

961 Inlägg
19 februari 2009
#76
LimitedJags skrev:
ja precis, den blir som man gör den:) det enda som händer i hudik är ju den årliga dragracingen och cruesing. ärligt talat så är inget av det min stil men man är endå där för det är det enda som sker.

jag vet att det finns killar (och kanske tjejer) som är hejare på att sladda med sina bilar på vintern här uppe i Norrlandskogarna. nu får man en chans att både testa sig själv som förare och sin bil utan att sätta andra billister i fara. Nu är det bara att se vad man går för egentligen, det är ju en viss skillnad motför snö tongue

Vi får hoppas på en tidig vår i år och då kanske vi kan ha träffen nån gång i mitten på april förhoppningsvis smile
ska bli kul o testa min bil på asfalt tongue på snö funkar den utmärkt att leka med iaf wink men hoppas att jag får i lite mer roliga grejer innan sommaren iaf smile .. kommer bli grymt om de blir lyckat iaf så de kan bli fler träffar smile

Pure DieselPower

141 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
#77
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:
ja precis, den blir som man gör den:) det enda som händer i hudik är ju den årliga dragracingen och cruesing. ärligt talat så är inget av det min stil men man är endå där för det är det enda som sker.

jag vet att det finns killar (och kanske tjejer) som är hejare på att sladda med sina bilar på vintern här uppe i Norrlandskogarna. nu får man en chans att både testa sig själv som förare och sin bil utan att sätta andra billister i fara. Nu är det bara att se vad man går för egentligen, det är ju en viss skillnad motför snö tongue

Vi får hoppas på en tidig vår i år och då kanske vi kan ha träffen nån gång i mitten på april förhoppningsvis smile
ska bli kul o testa min bil på asfalt tongue på snö funkar den utmärkt att leka med iaf wink men hoppas att jag får i lite mer roliga grejer innan sommaren iaf smile .. kommer bli grymt om de blir lyckat iaf så de kan bli fler träffar smile
är det en 16ventilare eller? annars är det bara å kötta! tongue

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

961 Inlägg
19 februari 2009
#78
LimitedJags skrev:
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:
ja precis, den blir som man gör den:) det enda som händer i hudik är ju den årliga dragracingen och cruesing. ärligt talat så är inget av det min stil men man är endå där för det är det enda som sker.

jag vet att det finns killar (och kanske tjejer) som är hejare på att sladda med sina bilar på vintern här uppe i Norrlandskogarna. nu får man en chans att både testa sig själv som förare och sin bil utan att sätta andra billister i fara. Nu är det bara att se vad man går för egentligen, det är ju en viss skillnad motför snö tongue

Vi får hoppas på en tidig vår i år och då kanske vi kan ha träffen nån gång i mitten på april förhoppningsvis smile
ska bli kul o testa min bil på asfalt tongue på snö funkar den utmärkt att leka med iaf wink men hoppas att jag får i lite mer roliga grejer innan sommaren iaf smile .. kommer bli grymt om de blir lyckat iaf så de kan bli fler träffar smile
är det en 16ventilare eller? annars är det bara å kötta! tongue
vanlig GL så de  blir väl mer att man får vålda sig igenom big_smile men ska dit med annan topp , kam och extractor nu till våren när ja jobbat hos farsan så blir förhoppningsvis piggare smile

Pure DieselPower

Operatör
346 Inlägg
19 februari 2009
#79
Blir träffen i april så kommer nog iaf inte jag att delta. Tidigast i slutet av maj kommer jag att ta fram kossan. Jag tror på mer folk då med.

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

141 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
#80
talibangran skrev:
LimitedJags skrev:
talibangran skrev:

ska bli kul o testa min bil på asfalt tongue på snö funkar den utmärkt att leka med iaf wink men hoppas att jag får i lite mer roliga grejer innan sommaren iaf smile .. kommer bli grymt om de blir lyckat iaf så de kan bli fler träffar smile
är det en 16ventilare eller? annars är det bara å kötta! tongue
vanlig GL så de  blir väl mer att man får vålda sig igenom big_smile men ska dit med annan topp , kam och extractor nu till våren när ja jobbat hos farsan så blir förhoppningsvis piggare smile
blir nog bra det. vad har du för bakaxel då?

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"


Sök