Ska ladda 0,5 bara i första etappen.. Får se nästa vinter om jag ska kompsänka osv osv så man kan ladda på lite mera.. Känns som om det räcker ändå
jafan förhoppningarna ligger i att starta den i veckan. Men min mobil har pajat så jag vet inte hur jag ska få in ljudfilen
BRATTEN du får komma förbi med videokameran när det är startdags..
He he ja lika bra o ta det försiktigt i början tills man fixat o trixat med allting ! Den kommer nog o gå grymmt bra skulle jag tro Blev det dyrt med kompen fick du alla fäste till den eller fick du göra de själv ? På min har den rasat ringt o frågat om skruv komp sa de runt 15000:- få se om plånboken växer till sig lite ! Snygg omega föresten lagt en 5a på den för att den e så himmla grymm !
He he ja lika bra o ta det försiktigt i början tills man fixat o trixat med allting ! Den kommer nog o gå grymmt bra skulle jag tro Blev det dyrt med kompen fick du alla fäste till den eller fick du göra de själv ? På min har den rasat ringt o frågat om skruv komp sa de runt 15000:- få se om plånboken växer till sig lite ! Snygg omega föresten lagt en 5a på den för att den e så himmla grymm !
Tack tack, ja billigt är det inte. Jag fick med alla fästen som behövdes, men det har fått bli ganska mycket speciallösningar på mycket småsaker. En polare har köpt en Autorotor till sin Corrado G60 och den låter underbart, så det är lätt värt pengarna om den ändå har rasat tycker jag.
sorken skrev:
ja du kommer bli riktigt grymmt bygge:D men du få nog nöja dig med att kolla på min bak om mina planer går igenom;) haha
Ja planera går ju alltid hehe. Bara att skrida till verket också då! Jag bygger inte för att bli snabbast precis.
He he ja det kan va de men i dags läget så kan jag inte göra de pga dåligt ekonomi ! Snackat med de på dls-teknik.se så sa de att de håller på med ett kit till Corrado G60 utbytes komp som kommer hålla länge o finns mer kraft o hämmta där de börjar sälja de nu i Vår eller till sommaren mellan 15-20000:- kommer de o kosta få se vad det blir vet inte om det e billigare med en turbo istället Har själv hafft en gammal 3000 omega men alldrig hafft nån tid o fixa den så sålde jag den till en som skulle göra den i ordning ! Ska du sätta dit en pysss ventil på komp elle ? Skön ljud när den pysser låter som förskild he he !
doktorn: Har för mig det ligger på runt 28k på enem. Lika mycket som en fräsch original-Omega med andra ord
corrado: Det är ju bra jäkla onödigt att bygga turbo istället. Själva turbon är ju billigare i inköp men tänk på alla andra nya delar som måste inhandlas så skiter du nog i det.. Men detta är offtopic
Jag skippar dumpventil (pysventil är något helt annat) det är inte så nödvändigt.. Den kommer låta tillräckligt ändå ;D