Ska få iväg grenrören , vatten pump , o sen hoppas jag martin på superior imports har packning som man kan göra mall efter då mitt gts tråg inte passa på blocket. så man får en fläns gjort till torr sumps tråget som ska meckas ihop
vart lite tyst ett tag nu. Har legat lågt i garaget har lessnat totalt på det garage jag har allt tar 2 gånger så lång tid när det är trångt o bökigt.
Har lämnat iväg grenrören för o få flänsar gjorda i rostfritt. Blir nog singel konvertering trotts allt. Känns smidigare än o lägga ut 22 papp på 2 turbosar.
Har fixat nytt garage som rymmer 2 bilar som jag ska åka o kika på i helgen.
Sen väntar på ett stort lass med plåt som fattas för o få allt plåt arbete klart på bilen.
Ja nu kan jag säga att denna är min utan o ljuga. In reggad o klar om 2-3 veckor.
Min andra affär med martin på http://www.superiorimports.se/ och det kommer bli fler i framtiden helt klart! Trevligare/skysstare människa får man leta efter måste jag säga. Utan o få det här o låta som nått smörande. Säger inte saker jag inte menar.
Iaf är en:
Toyota Supra TT Auto -95
Nyrenoverad motor med oem lager. Frontmonterad stor Intercooler med hardpipes. 550cc spridare och EU-spec styrsystem. HKS “Dragger” 3″ cat-back rostfritt avgassystem. HKS dumpventil. Helt nya svarta -98 US spec framlyktor. Huvscoop från EU-spec. Sänkfjädrar. 18″ ASA fälgar med polerad kant. Rod Millen frontläpp.
Så nu är nya garaget spikat o klart att jag får. Var o mängda upp lite material för o gipsa om taket. Så det är ca 8mx6m o gjuten platta inte nå jävla jord stampat golv! duger fint till min nisse Första som står på garage önskelistan är en fet kompressor så man slipper vinkel slipar o skit.