4038
Sök

Styling utblås på v70N

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
Finns det något styling utblås till volvo v70N...
Tycker inte om ORGINALET...
Så jävla fult när det går ner som på en disel typ....
Skulle vara snyggare om man kunde ha RAKT ut...
Har kollat runt på nätet men alla är för korta...
Någon som har bra tips?

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
19 februari 2009

Audis in Scandinavia Crew

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
NIKKELICIOUS skrev:
http://www.realcar.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H

Hittar tyvärr inget:|

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

378 Inlägg
19 februari 2009
skarva om avgassystemet i baken så du får plats med en kortare variant?
Allt går, bara man orkar ^^

Men finns säkert längre typer också.

// KimpaaBooY

845 Inlägg
19 februari 2009
klart de finns. annars är de väl bara bygga själv wink

74 Inlägg
19 februari 2009
beror ju på vad du vill ha.. finns ju bara för utseendets skull o då föreslår ja micro.se eller dylikt. annars har du ju "japsdämpare" o dom hittar du på alla möjliga stylingsidor t ex stylingkompaniet, creatix m.fl. sök dig fram på google;)

««کtعfaи!uک»» Powعr!

378 Inlägg
19 februari 2009
Se upp med allt för stor utblås bara, kompisen fick en gurka upptryckt i systemet ganska nyligen.
Han bor iof på barnrikt område, men ganska komiskt höra hur  han fick pilla ut en genomfrusen gurka ur röret big_smile

Var bara tvungen dela med mig av den.

// KimpaaBooY

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
19 februari 2009
Trådstartare
KimpaaBooY skrev:
Se upp med allt för stor utblås bara, kompisen fick en gurka upptryckt i systemet ganska nyligen.
Han bor iof på barnrikt område, men ganska komiskt höra hur  han fick pilla ut en genomfrusen gurka ur röret big_smile

Var bara tvungen dela med mig av den.

GURKA big_smile

Ja, men är ingen fara här...
Ska kolla runt lite mer..lutar åt ett helt nytt avgas..
Tack fär ala tips

Avstängd
914 Inlägg
19 februari 2009
Kollat micro? Dom har ju ett gäng..

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

29 Inlägg
20 februari 2009
jag har monterat ett annat utblås men för att få det snyggt har jag tagit bort den sista ljuddämparen som är stor som en bensin tank och kapat röret & skarvat på 2,5 tums rör med en liten dämpare (valfritt) sedan är det bara att koppla på valfritt utblås, billigt och bra ----> kolla meca.se biltema.se mm  finns dyrare alternativ om man vill....

Bättre ett pack i bilen, En ett jack i bilen.. :cool:

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
22 februari 2009
Trådstartare
Team_2Bean skrev:
jag har monterat ett annat utblås men för att få det snyggt har jag tagit bort den sista ljuddämparen som är stor som en bensin tank och kapat röret & skarvat på 2,5 tums rör med en liten dämpare (valfritt) sedan är det bara att koppla på valfritt utblås, billigt och bra ----> kolla meca.se biltema.se mm  finns dyrare alternativ om man vill....

Så du köpte bara 2,5 tums rör och satt dit lite böjar å så?
Tänkte köpa lite skit på biltema så du kanske kunde ge mig lite råd vad det skall vara tongue

122 Inlägg
22 februari 2009
JT annars har väll nått nytt system...

What you doing?

29 Inlägg
27 februari 2009
jag köpte en böj & en förstorning på mekonomen typ 150:- sen lite klämmor och lite svets(valfritt) sedan biltema duger bra inget fel på deras grejor lycka till. hör av dig om du undrar något

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
27 februari 2009
Trådstartare
Team_2Bean skrev:
jag köpte en böj & en förstorning på mekonomen typ 150:- sen lite klämmor och lite svets(valfritt) sedan biltema duger bra inget fel på deras grejor lycka till. hör av dig om du undrar något

Körde du med 2 st 90´graders och sen ett stylingutblås?
Hade tänkt att köpa det idag...

29 Inlägg
2 mars 2009
nej jag körde med 2 45 graders har jag för mig. + en extra rak bit med kanske inte behövs beroende på vad du ska ha för ut blås lycka till.

Sök