Dem är helt blåsta!, blev tillsagd när jag skrev in mig för snart 2 år sen, att "vi kan inte hitta jobb till dig du måste leta själv" vafan finns dem ens för om dem inte ska hjälpa en att hitta ett jobb!?!?!?!?!
måste vara ett slappt jobb skulle passa mig, eftersom att man bara sitter och är otrevlig mot folk hela dagarna, och ringer o trackasserar folk, samt letar upp sämsta tänkbara arbete, så långt bort som möjligt, o tvingar folk att söka.
har själv blivit tvingad att söka jobb 20 mil enkel resa och skulle inte få något resebidrag ens... eftersom att jag kunde flytta dit tyckte han. Synd bara att jobbet var 3 månader och jag hadde fått bostad lagom till att tiden var över...
problemet är att dem som jobbar där inte bryr sig, dem letar upp första bästa jobb på datorn och tvingar en att söka det...
OBS: jag är ingen arbetsskygg jävel, jag har sysselsatt mig på annat håll under de 2 åren, lite tillfälliga icke-vita jobb osv.
Senast redigerat av AcesHigh666 (20 februari 2009)
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.