Tröttna på skrammel i dörrarna så det blev lite M1 matta plus att jag blev tvungen att laga dörrlåsen. Lyset ville inte lira. Hitta ett par kallödningar på kretskorten som numera e fixade och funkar riktigt bra. (Nu vet jag hur man plockar isär dörrsidor och lås i molekyler)
Vilken skillnad det blev. Torrt skönt tryck i dörrarna med mera klarhet i ljudet.
Baslådan kommer att moddas mer framöver. Troligen stämmer jag ner den men det får vi se
va de lyset som lyser i dörren när man öppnar som inte lös ? för på förar sidan på min lyser en inte och den blinkar till när man öppnar och stäner på passagerar sidan på min kan de va samma fel tror du ?
/Sumpis
Om det blinkar till kan det vara en kallödning. Och då blir det att mecka isär hela låset och löda lite. Funkade för mig så nu e det inga problem längre.
okej. du har ingen bra beskrivning hur man får bort allt utan att man har sönder något skulle vara till bra hjälp.
GÄÄÄÄÄÄÄÄSP !!! Hemma från garaget nu. Kopplat en hel del under hela dan och fick lite att fungera. Slutsteget för FR10W e på plats och Steget för Dörrarna e klart.
Inpassning av monoblocket
Trååångt...
Sladdsallad
2 av stegen på plats
Nu blire det bingen och senare idag ska vi fortsätta med resten av monteringen...
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Tack till
Gjorde en liten test med Puttes BAE som stämmer rätt så bra... Körde lite musik som på filmerna och det blev 142,9dB finns troligen mer att hämta när jag har ställt in allt
Men det blir trimning och trixning nästa vecka...
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |