Nej som sagt så är det otäckt enkelt, bara plocka ut gamla lampan, sätt dit den nya och koppla den till ballasten och sen kopplar du bara "lampsladdarna" från bilen till ballasten.
H4 är det iofs lite mer jobb med men det bör inte vara allt för mycket mer jobb med det än vad det var med mina H7.
Jag köpte xenon till min 9-5:a ifrån VVME.com till helljus, halvljus och dimljus. Totalt tre kit alltså (H7+H7+H1) och det kostade mig cirka 1500kr.
Jag fick alltså tre kit för mycket mindre än vad bara ett av H7-kitten skulle ha gått på här i sverige (båda H7-kitten är på 55W = svindyrt i sverige om man ens får tag på det).
VVME har inte 55W-kitten på hemsidan men mailar du dom och säger att du vill ha 55W istället för 35W så slänger dom ihop en order just för dig och priserna kan man ju som sagt inte direkt klaga på ^^;
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P