Nu behöver jag tips på snygga svarta kulörer och blandingar, lackar om bilen den 2a mars så tills dess behöver jag en snygg kulör inga förslag är för dumma, men mattsvart behöver ni inte nämna då det inte blir det en gång till
en som skiftar mellan svart och MÖRK lila.... de är riktigt snyggt... var en här i trakterna som hade de på sin scorpio och i solljuset var den riktigt mörk lila satt den skifta mellan svart och lila och på natten var den bara svart
bmws 181 Diamantsvart Metallic, 668 Schwartz II alternativt 324 Oxfordgrön metallic de är mina topp 3 på snygga färger. den gröna ser svart ut när det är skymning.
En riktigt snygg bmw-färg det där Kan också rekommendera Diamant-Schwarz, klarlackad två ggr? Nånting speciellt var det iaf =P Dock ingen bild-referens, sorry.
Måste dock skriva till en sak här. Fått endel "PM" om att min bild är PHOTOSHOPPAD.
Det kan jag styrka med att NEJ det är den absolut inte endast REGSKYLTEN är suddad!!!. Kan inte hjälpa att jag har sådan grymt puts (förredetta bilrekondare)
Så snälla spara era PM inlägg och skriv dem till er själva om ni ska "tro" något.