2447
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

679 Inlägg
20 november 2010
steve-N skrev:
Jag läste någonstans om en kille som hittat spelet på ICA kvantum. Antar att dom kommit ut i hyllorna av misstag, men jag åkte iallafall runt lite här i Karlstad för att hitta lyckan utan resultat:( Antar att jag får vänta som alla andra dödliga människor...

Finns på Ica maxi i karlskoga... fanns massa ex när jag va och handla igår....=P

OEM <3
6 957 Inlägg
21 november 2010
Dom som förhandsboka på Gamestop kan ju få lite snabbinfo; Era spel ligger i tryggt förvar på vardera butiks lager big_smilebig_smile Jag har inte bokat eller nåt, lär nog finnas att få tag på i veckan framöver..

OEM <3

Crusty69
21 november 2010
Fan att det ska vara så jäkla svårt att få tag i en Logitech g25/27 begagnat som ny, mååååste ju bara ha en tills på onsdag, suck.. :x

825 Inlägg
21 november 2010
Vet inte riktigt om jag ska köpa det eller inte , en titt på billistan avslöjar att det inte är så mycket nytt och dom bilarna jag ville ha inte finns med , hade bland annat hoppats på att Volvo 850 skulle finnas med , både som gatbil och tävlingsbil . Verkar som man ska spara pengarna till något annat en PS3 .

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5- … -car-list/
Senast redigerat av fontheking5 (21 november 2010)

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Gorgilus addictus
4 763 Inlägg
21 november 2010
fontheking5 skrev:
Vet inte riktigt om jag ska köpa det eller inte , en titt på billistan avslöjar att det inte är så mycket nytt och dom bilarna jag ville ha inte finns med , hade bland annat hoppats på att Volvo 850 skulle finnas med , både som gatbil och tävlingsbil . Verkar som man ska spara pengarna till något annat en PS3 .

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5- … -car-list/

Nej den listan var inte så speciellt upphetsande tyvärr. hmm

Allt för den där jävla hatten!

209 Inlägg
21 november 2010
Nått GT5 blir det inte för min del har sett å hört så mycket negativa saker om detta spel.
Ett spel som blivit försenat nu i vad kan det va 5år?? det borde ju va helt perfekt igentligen men så är ju inte fallet sad
Jag äger ju ingen PS3 heller så att köpa en PS3a bara för ett spel man garanterat kommer å bli besviken på känns ju bara onödigt..

Crusty69
21 november 2010
Skuggan_84 skrev:
Nått GT5 blir det inte för min del har sett å hört så mycket negativa saker om detta spel.
Ett spel som blivit försenat nu i vad kan det va 5år?? det borde ju va helt perfekt igentligen men så är ju inte fallet sad
Jag äger ju ingen PS3 heller så att köpa en PS3a bara för ett spel man garanterat kommer å bli besviken på känns ju bara onödigt..

Vad har du hört för negativa saker då? Jag som gammalt hardcore GT fan tycker att det lever upp till förväntningarna och mer därtill.

Vågar nog iaf säga att det är det bästa bilspelet i dagsläget, och jag har svårt att tro att nån kommer konkurrera än på ett tag smile

6 662 Inlägg
21 november 2010
Crusty69 skrev:
Vågar nog iaf säga att det är det bästa bilspelet i dagsläget, och jag har svårt att tro att nån kommer konkurrera än på ett tag smile

Fixar de inte till skuggan och rökeffekterna är de ett ganska stort minus, speciellt nu när Forza 4 är på g

De/Dem

Crusty69
21 november 2010
Malheus skrev:
Crusty69 skrev:

Fixar de inte till skuggan och rökeffekterna är de ett ganska stort minus, speciellt nu när Forza 4 är på g

Så en liiiiten liten bugg i photomode ska ha så stor inverkan? tongue Jag tror iofs att det kommer komma uppdateringar lite titt som tätt då PD verkar ha jävligt svårt med det här spelet under alla åren smile

62 Inlägg
21 november 2010
Crusty69: Det är inte bara i photo mode som röken och skuggorna buggar sig.
Håller med dig om att det inte är en så big deal men efter att ha spelat i några timmar
och man sitter och tänker på det där hela tiden så måste jag erkänna att det är grymt
irriterande. Och tyvärr så är inte det de enda, åskådarna ser ut som skit och även
bilens former kan ibland se lite ojämna ut och hackiga. MEN...
FY FAN VAD KUL DET ÄR ATT KÖRA!!!! big_smile big_smile

/Totte

DFFL
9 020 Inlägg
21 november 2010
Bullet--- skrev:
FireTraXX skrev:
Bullet--- skrev:
skit, nu blev man ju inte mer sugen att att skaffa det nu när man sett dem bilderna big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Vilken tur att du inte frestas.

jodå, frestas som fan, känns som en evighet att vänta dem sista dagarna.

Läs igen. smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

571 Inlägg
21 november 2010
Blev ju bara tvungen att boka gt5 med g27 nu!smile
Senast redigerat av _Persson_ (21 november 2010)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
22 november 2010
ford_mk2 : Om de e nån som jag är avis på så lär de va du tongue Men grattis till ditt nya Gran Turismo 5 cool Hoppas att jag lär få de nån gång sad Jag som har väntat så länge på Gran Turismo 5 wink

Nissan Silvia

1 801 Inlägg
22 november 2010
Ford_mk2.... Jag hatar dig.....

:-P

62 Inlägg
22 november 2010
Haha va fan, ni kan ju inte hata mig sad Ni är ju bara avundsjuka smile haha

/Totte

DFFL
9 020 Inlägg
22 november 2010
ford_mk2 skrev:

/Totte

Ifall jag får låna ditt GT5 till onsdag så slutar jag hata dig!
Deal? tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 801 Inlägg
22 november 2010
ford_mk2 skrev:

/Totte

Det är en sak att du säger att du har det.
Men att lägga upp sådana porrbilder är elakt!mad

1 801 Inlägg
22 november 2010
ford_mk2 skrev:

/Totte

Det är en sak att du säger att du har det.
Men att lägga upp sådana porrbilder är elakt!mad

Sök