3400
Sök

Bilspelet Gran Turismo Tråden; Officiel trailer till GT 5 finns i tråden!!

62 Inlägg
22 november 2010
Bara åka runt och chansa på alla ICA Maxi i närheten av er så kan ni ha tur smile

/Totte

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
22 november 2010
ford_mk2 skrev:
Bara åka runt och chansa på alla ICA Maxi i närheten av er så kan ni ha tur smile

/Totte

Så du köpte ditt Gran Turismo 5 på ICA Maxi där du bor ? roll

Nissan Silvia

62 Inlägg
22 november 2010
s12 skrev:
ford_mk2 skrev:

/Totte

Nej, jag fick mitt från CDON i fredags smile Men vet att vissa har hittat GT5 på ICA affärer.

/Totte

251 Inlägg
22 november 2010
Hur tror ni att det känna att se detta var och varannan gång man startar sitt PS3?

http://i155.photobucket.com/albums/s293/VincentVegaSWE/09ad5c12.jpg

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

956 Inlägg
22 november 2010
Fan va 245:an ska få smaka sen när jag får GT5.

Vad har ni för rattar?

Jag har Driving Force GT med Wheel stand pro.

1 801 Inlägg
22 november 2010
Glader9991 skrev:
Fan va 245:an ska få smaka sen när jag får GT5.

Vad har ni för rattar?

Jag har Driving Force GT med Wheel stand pro.

Har samma ratt som dig :-)

251 Inlägg
22 november 2010
Jag kör med logitech g25 med ikeabord. Wheelstand pro, vad gav ni för era? Hur pass stabila tycker ni att dom är?

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!

956 Inlägg
22 november 2010
1050 för mitt ca. Tror till G25 kostar de 1200. Det ska vara stabilt.

http://www.youtube.com/watch?v=2VOhm4ToB0g

43 Inlägg
22 november 2010
Lånar tråden lite.
Är det någon som vet om man kan föra över sitt garage från Prologen till den riktiga versionen?
Tack på förhand! smile

1 801 Inlägg
22 november 2010
JimmyJ skrev:
Lånar tråden lite.
Är det någon som vet om man kan föra över sitt garage från Prologen till den riktiga versionen?
Tack på förhand! smile

Ja det ska gå har det sagts

62 Inlägg
22 november 2010
BlauMes skrev:
JimmyJ skrev:
Lånar tråden lite.
Tack på förhand! smile

Säker på detta? (har inte testat än)

/Totte

1 801 Inlägg
22 november 2010
ford_mk2 skrev:
BlauMes skrev:
JimmyJ skrev:
Lånar tråden lite.
Tack på förhand! smile

/Totte

Det sas det förut iallafall. Är inte säker dock. Är säker på att man kan få från PSP men vet ej om prolouge i nuläget.

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
22 november 2010
Jag är jätte sugen på det här men vet inte om jag har råd den här månaden sad

43 Inlägg
22 november 2010
BlauMes skrev:
ford_mk2 skrev:
BlauMes skrev:

/Totte

Det sas det förut iallafall. Är inte säker dock. Är säker på att man kan få från PSP men vet ej om prolouge i nuläget.

Jag har också bara hört talas om att det ska gå från PSP.
Tack iaf. Det återstår att se. Har förhandsbokat GT5 nu, så det borde komma någon gång i veckan smile

Crusty69
22 november 2010
Jag blir galen, jag drog och köpte ett riktigt nice playseat i veckan, men hade ingen aning om att det skulle vara så svårt att hitta en ratt nånstans (logitech g27/g25) dom är helt slut överallt!

Så som sagt, om någon med G27/G25 behöver lite deg, sälj skiten till mig! big_smile

62 Inlägg
22 november 2010
Crusty69 skrev:
Jag blir galen, jag drog och köpte ett riktigt nice playseat i veckan, men hade ingen aning om att det skulle vara så svårt att hitta en ratt nånstans (logitech g27/g25) dom är helt slut överallt!

Så som sagt, om någon med G27/G25 behöver lite deg, sälj skiten till mig! big_smile

Fan, skulle behöva ett playseat jag hmm

/Totte

Crusty69
22 november 2010
ford_mk2 skrev:
Crusty69 skrev:

Fan, skulle behöva ett playseat jag hmm

/Totte

Riktigt sköna att sitta i, man får verkligen den rätta känslan! smile Sen att bruden tycker man är lite "overkill" det skiter jag fullständigt i big_smile

62 Inlägg
22 november 2010
Haha smile Blir nog att försöka snickra ihop något eget när man får tillgång till nya garaget med rörbock osv smile

Crusty69
22 november 2010
ford_mk2 skrev:
Haha smile Blir nog att försöka snickra ihop något eget när man får tillgång till nya garaget med rörbock osv smile

Tycker jag du gör rätt i smile Man har ju sett heeeeelt galna byggen på youtube smile  Men för övrigt så finns ju rätt mycket playseat ritningar ute på nätet så det är toklätt att bygga en egen

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
23 november 2010
ford_mk2 skrev:
s12 skrev:
ford_mk2 skrev:

/Totte

Nej, jag fick mitt från CDON i fredags smile Men vet att vissa har hittat GT5 på ICA affärer.

/Totte

Jag har också förhandsbokat Gran Turismo 5 i från CDON mad , Ja ja jag hoppas att jag får GT5 i dag eller i morgon big_smile

Nissan Silvia

Sök