Det sas det förut iallafall. Är inte säker dock. Är säker på att man kan få från PSP men vet ej om prolouge i nuläget.
Jag har också bara hört talas om att det ska gå från PSP. Tack iaf. Det återstår att se. Har förhandsbokat GT5 nu, så det borde komma någon gång i veckan
Jag blir galen, jag drog och köpte ett riktigt nice playseat i veckan, men hade ingen aning om att det skulle vara så svårt att hitta en ratt nånstans (logitech g27/g25) dom är helt slut överallt!
Så som sagt, om någon med G27/G25 behöver lite deg, sälj skiten till mig!
Jag blir galen, jag drog och köpte ett riktigt nice playseat i veckan, men hade ingen aning om att det skulle vara så svårt att hitta en ratt nånstans (logitech g27/g25) dom är helt slut överallt!
Fan, skulle behöva ett playseat jag
/Totte
Riktigt sköna att sitta i, man får verkligen den rätta känslan! Sen att bruden tycker man är lite "overkill" det skiter jag fullständigt i
Haha Blir nog att försöka snickra ihop något eget när man får tillgång till nya garaget med rörbock osv
Tycker jag du gör rätt i Man har ju sett heeeeelt galna byggen på youtube Men för övrigt så finns ju rätt mycket playseat ritningar ute på nätet så det är toklätt att bygga en egen