Lägger upp en tråd angående Åsele Marknad Car Show som även i år kommer att vara under marknaden. Åsele Marknad är 17-20 juli och utställningen 17-18 alltså fre-lördag Hoppas att Uffe kan ge oss lite info här i tråden vad som kommer att hända. Dessutom är det en massa annat skoj under marknaden.
Japp. Som Rickard skriver så blir det utställning även iår. MEN den största nyheten är att vi får en HELT ny yta att hålla till på, nämligen Busstationsplanen. Rymmer ca 100bilar, helt asfalterad. kommer bli 100ggr bättre än förra årets plats. Och vi kommer även kunna dunka på ordentligt med ljudbilarna. Utan att vi stör nå folkdansuppvisande...
Just nu håller vi på planera in om vi kan ha en tvättplats i anslutning till bussplanen...vi kommer även försöka att ha s.k "Tvätt-tjejer", en DJ som lirar musik på dagarna, + lite andra nyheter.
Redan nu kan jag väl avslöja att det komma finnas 2mkt potenta supror på plats. Dom får själva skriva i denna tråd om dom vill.
Iår kommer vi försöka få en mer "fest/partystämning" under dagarna. Bilarna kommer bevakas bättre, och själva bilträffen ska organiseras bättre.
Har ju släktingar där uppe och morsan brukar alltid åka upp till dom över marknaden, så i år ska jag fan ta med mig nån polare och följa med upp! Skulle upp i sommras som var men det blev förhinder
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
man kanske skulle släpa sig upp och besöka myggen i norrland
Du behöver nog inte träffa så mycket mygg med så mycket folk så har dom redan ätits sig mätta redan första timmarna på fredag. Fast somnar du under nån buske på ungdomscampingen så finns det väl risk för blodbrist!!!!