Någon som skall dit imorgon ? Eller har eventet dött helt ?
Så länge vädret är så ostadigt som de är, så är de nog tyvärr rätt så dött... Tror även de behövs "spikade datum" för att de skall bli mkt folk/bilar. Och inte bara, vi kör om de är bra väder^^
Jo det provades ju några fasta datum i våras men det kändes inte mer poppis då... men kanske hade otur med datumen å annat samtidigt osv... så det behöver ju inte betyda att det inte skulle funka nu i höst
FÖRSLAG på datum?? (behöver ju inte vara fredagar...)
Nästa Fredag-Lördag (3-4 Sept) är det ju motoraktivitet i Trollhättan med Rally-SM dvs mycket bilfolk omkring, kanske vore något att satsa på att ha MAXMEET på fredagskvällen då?
ja vad ska man säga, ambitionen att utforma träffen som de flesta vill ha den är hög men deltagarantalet har varit väldigt blygsamt sista tiden... men bara hålla tummarna att fler kommer på nästa träff: fredag 3 September kl 20:00, när det samtidigt är Rally-SM i Trollhättan
Jag kan tänka mig ge träffen ett par chanser till... sen lägger jag ner mitt engagemang i den om folk fortsätter att välja annat före att komma dit...