3477
Sök

Avgassystem 850 glt

dragkruka
275 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
hej!

är det någon som vet om man någonastans kan köpa ett färdigt halvsats sportsystem med endast en ljuddämpare till en 850 glt ? vore mycket tacksam om de skulle finnas... kan och har inte möjlighet heller till att bygga själv o vet ingen som har lust o göra de heller tyvärr sad

602 Inlägg
11 mars 2009
har du kollat på jt-tuning.se?

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone

342 Inlägg
11 mars 2009
JT-tuning är dem jag kommer på som du kan välja bara en dämpare på. OM man inte köper spicialbyggt då.

För simons och dem har ju dubbla dämpare på sina system.

Dock har Jt 3"

498 Inlägg
11 mars 2009
Köp simons 2½ avgasrör och ta bort ena dämparen och sätt rakt rör istället.
Jag vet inte om det är så bra att sätta på 3" på sugis. Tappar inte dom lite hk?. Kanske inte märk bart?

Jag är född i en seriekrock. i en rondell, en kväll, me öppna spjäll.

342 Inlägg
11 mars 2009
SLG skrev:
Köp simons 2½ avgasrör och ta bort ena dämparen och sätt rakt rör istället.
Jag vet inte om det är så bra att sätta på 3" på sugis. Tappar inte dom lite hk?. Kanske inte märk bart?

Jo man tappar väll någon häst, men palla bry sig, hehe.

Man har ju kvar katten å sugröret vid katten så det är nog rätt lungt vad det gäller mottryck.

498 Inlägg
11 mars 2009
När man kör 240 så vill man ta vara på sina hästar så mycket man kan ! big_smile haha
Men GLT.en kan man ta bort några. Det gör ju inget tongue

Jag är född i en seriekrock. i en rondell, en kväll, me öppna spjäll.

dragkruka
275 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
jo ja har ju jt 3 tums nu halvsats men att tappat effekt är inte de ja märkt utan att lamda-lapman lyser jämt sen de monterades och även avgasvärdena höjts. Skulle vilja prova ett 2,5" system istället så fall men är de bara beställa ett med två dämpare så fall o ersätta med ett rakt rör? De måste ju passa rätt på då alltså. ferrita har ju också 2,5" men ockspå med två dämpare, dem har ju ett stort utbud så kanske dem även har de raka rör man kan ersätta med? de har iaf JT-tuning ju fast motsvarande 3" då

Sök