3661
Sök

Drömjobb?

1 414 Inlägg
28 mars 2006
Trådstartare
Vad är erat drömjobb och varför? Gör ni något för att få det jobbet? Vad krävs i så fall av er för att få jobbet?

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

10 287 Inlägg
28 mars 2006
Provätare åt Guide Michelin (Guide Rouge) eller kolla världsrekord åt Guniess Book Of World Records.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

433 Inlägg
28 mars 2006
Äga eller bara vara anställd på en bilfirma smile tycker om att kränga bilar..hehe..men jag är glad för vilket jobb som helst nu efter jag tagit studenten i juni..inte det lättaste att få. Blir väl att konvertera ner sig till en Nissan Micra eller dylikt och sitta å beklaga sig på soc och arbetsförmedlingen!

blyfot
117 Inlägg
28 mars 2006
testförare åt volvo de hade vart nåt de

1 163 Inlägg
28 mars 2006
Svetsare (Norge).
Kan inte göra så mkt just nu, hyfsad svetsare, men krävs nog riktig utbildning och det har jag inte.

Timmerbils chaufför.
har ju C-kortet, men inte råd med E samt att man behöver kontakter och bra erfarenhet för att kunna jobba med de.
Har inte direkt mkt av något... sad

Entreprenad.
Kul att köra Lastmaskin, Grävmaskin, Hjulvältar, Dumpers, Asfalts lastbil, Grusbil och andra skojiga anläggningsfordon.. smile

Egen Bilskrot.
Vore la drömmen, driva en egen, STOR bilskrot... big_smile
Gärna med mkt gammelbils delar samt möjligheter till familjeevents, typ: Skrotbils racing?
Inte en så dum idé kanske, men krävs pengar som vanligt... tongue

Jaja, något kanske blir sant en dag? smile

433 Inlägg
28 mars 2006
Det där med en bilskrot skulle ju vara nått smile då kunde man bygga bilar väldigt billigt wink

Arbetssökande lokförare
170 Inlägg
28 mars 2006
Bli testförare på något bilföretag skulle inte vara fel, helst då nått av de tyska!!

To get old and wise, you have to be young and stupid!!

Fisketokig
2 997 Inlägg
28 mars 2006
Är nöjd som jag har det. Liten egen firma och bestämmer själv.

Kanske inte drömpengarna men man klarar sig och en Aero duger finfint att börja med i garaget wink

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Dr. Turbo
459 Inlägg
28 mars 2006
Jag har hittat mitt drömjobb smile
elektriker på ett smältverk
får bara hoppas man blir kvar här

1 436 Inlägg
28 mars 2006
Flashig Fotograf, något som aldrig skulle hända av den enkla anledningen att det på varje potentiell bildköpare går 10 proffsfotografer och ett tjog lika duktiga amatörer.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

1 414 Inlägg
28 mars 2006
Trådstartare
Caffe skrev:
Flashig Fotograf, något som aldrig skulle hända av den enkla anledningen att det på varje potentiell bildköpare går 10 proffsfotografer och ett tjog lika duktiga amatörer.

Men du kan väl se till att vara en av dom duktiga amatöerna i alla fall?

Här finns ofta nya roliga artiklar att läsa om fotografi:
http://www.apple.com/pro/photo/

Mvh Tim

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

1 436 Inlägg
28 mars 2006
Founder skrev:
Caffe skrev:

Men du kan väl se till att vara en av dom duktiga amatöerna i alla fall?

Här finns ofta nya roliga artiklar att läsa om fotografi:
http://www.apple.com/pro/photo/

Mvh Tim

Jodå, jag är amatör men jobbar på att bli duktig amatör. smile

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Toya till I die
38 Inlägg
28 mars 2006
skulle nog välja antingen makaron, eller banan böjare. har inte riktigt bestämt mig.

Bmw E36
304 Inlägg
28 mars 2006
Vad är erat drömjobb och varför?
Äga en datorföretag/internet leverantör. Datorer är mitt stora intresse.

Vad krävs i så fall av er för att få jobbet?
Mycket pengar och planering.

1 854 Inlägg
28 mars 2006
Billackerare skulle va kul o prova på, just nu sitter man  o gör gångjärn o kantreglar mm smile

65 Inlägg
28 mars 2006
Driva ett företag från grunden, som ledare i utvecklingsgrupp för nya produkter och tjänster som tjänar bra på sikt. Något som jag troligen kommer att göra. smile

914 Inlägg
28 mars 2006
Tja drömjobb vet man ju flera man skulle vilja ha. Men kan inte klaga som det är nu "proffs" inom CnC-teknik.Fick jobb på ett stort företag nästan direkt efter plugget tjänar rätt duktigt med pengar och man arbetar inte allt för hårt. Har te.x tid å sitta här å glutta lite samtidigt som man jobbar big_smile

Old School Ford
600 Inlägg
28 mars 2006
Ingen som gick svets utbildning och jobbar som svetsare?

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

Toya till I die
38 Inlägg
28 mars 2006
arbetar som truckförare vilket e jävligt skoj för de mesta!
kör en Linde -00a med en golf- diesel motor på 34 kW smile
pigg som fan.....
jäkligt kul å drifta med när man e ute i snö vädret!!!!!
lite klurigt med bakhjuls-styrning å framhjulsdrift bara... har varit nära att gå åt h-vete ett par ggr hehe...............

231 Inlägg
28 mars 2006
Beteendevetare, miljöutvecklare eller egen företagare. Barn och bröllopsfotograf skulle vara kul det med.

Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitt hjärta!
3/4 vitblå 1/4 blågul

Sök