3233
Sök

Kass låda i 854 T5-R år 94 - jagar förstärkt men var finns de?

55 Inlägg
23 mars 2009
Trådstartare
Tja

som rubriken lyder så är min låda på väg att ge sig... har tappat tvåan än så länge. Jag vill ha nått som håller men vad ska jag leta efter? vill fortsätta trimma i framtiden också...

ja drar ur ca 300 hk o 480 nm

Vore tacksam för svar

Svartlistad
446 Inlägg
23 mars 2009
stefankocken skrev:
Tja

som rubriken lyder så är min låda på väg att ge sig... har tappat tvåan än så länge. Jag vill ha nått som håller men vad ska jag leta efter? vill fortsätta trimma i framtiden också...

ja drar ur ca 300 hk o 480 nm

Vore tacksam för svar

lådan kanske var dålig för det finns dom som kör med org låda med 600hk och uppåt , det första som verkar paja är ju "diffen" och det motverkas av att montera en quife smile
Senast redigerat av jimmy-124 (23 mars 2009)

8 250 Inlägg
23 mars 2009
Sätt i en ny låda bara. Dessa lådor tål mycket, men inga som helst missade växlingar och boggningar måste undvikas in i det sista. Och har lådan haft i varit lite misshandlad så den börjat glappa så kan det gå fort utför med en "aktiv" körstil.

18 Inlägg
25 mars 2009
den bästa lådan du kan skicka i heter m56h tror ja. den lådan har polaren i sin R. han fick byta oxå på sin bil för lådan rasa.

19 Inlägg
1 april 2009
lådan från 96 är tydligen bättre så sa dom till mej när jag höll på med 850

8 250 Inlägg
2 april 2009
lackarmatte skrev:
lådan från 96 är tydligen bättre så sa dom till mej när jag höll på med 850

De har förstärkt den ingående axeln på dem, vilket iofs inte är dumt, men det som brukar ge upp är diffen och den är densamma.

Supraman
2 300 Inlägg
2 april 2009
köp ingen m59 för den rycker diffen på en vanlig m56 e inte lika känslig då det inte blir dom påfrestningarna i en odiffad diff.
Man brukar säga en m56 med så många bokstäver efter som möjligt.
Ju fler bokstäver ju mer är förstärkt.
Kommer inte i håg vad bokstäverna stod för

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

151 Inlägg
Svartlistad
446 Inlägg
20 april 2009

den första länken du skicka ,den lådan passar inte ens tongue men den andra länken kanske skulle vara ngt ?

Sök