2962
Sök

Chockhöjning av bensinen

Teddan
2 495 Inlägg
24 mars 2009
expect1991 skrev:
r-ted skrev:
pampers138 skrev:
Ja tycker iaf de e skönt att de inte bara jag som vill göra nått elakt med vår regering smile

Jag vill bjuda dem på ägg:) i allra färskaste form wink

varför????
vad har dom gjort för fel ?

Jag hoppas verkligen att du skojar...roll

berätta du som verkar vara så påläst ...........

många som förlitar sig på källor från kvällstidningar och sånt dom har läst på forum

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Meister
6 763 Inlägg
24 mars 2009
azXig skrev:
Vad gör jänkarna åt miljöproblemen, jo dom flödar i soppa och verkar inte göra nått. Och lilla Sverige ska bli lidande istället. Låt världsmakterna göra något åt miljön istället, då det är främst dom som ställer till det.

Nu ska du inte snacka skit. I Usa så hade man redan på 70-talet katalysator i vissa stater. I Kalifornien te.x så är det betydligt hårdare regler än här.

8 156 Inlägg
24 mars 2009
Läs den här gamla och låsta tråden (om samma ämne)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=86468

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

12 086 Inlägg
25 mars 2009
Iofs 2020 kör jag säkert runt i nått som inte drar bensin.. men man får väl börja kapa tankbilar. Något brutalt så de helt enkelt sänker priset igen tongue

1 196 Inlägg
25 mars 2009
Problemet är ju inte själva transporterna som går på väg. Det är sjötrafiken som är den stora boven i dramat. För inte tror nog väl att alla fraktfartyg, kryssningsfartyg och liknande går på luft. DIESEL mina vänner, diesel i sin råaste och smutsigaste form och detta utan någon rening som helst att tala om.

Sök