3406
Sök

Vw golf gti mk5 styling!

222 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
Aerocombi skrev:
TripleC skrev:
Kesler skrev:
btw en sak till, lacka VW emblemet mattsvart

Ska göra det oxå tongue

Tips. Använd svart bakljusfärg o lägg några lager så får du en läcker effekt: Blackcrome. wink
Gjorde så på min gamle Audi. smile

hur menar du då?tongue

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se

222 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
GOLF_TDI_ skrev:
fin bil

tackar:)

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se

1 853 Inlägg
28 mars 2009
Fälgarna sitter så klockrent på denna MK5:a TripleC. keep up the good work buddy! smile

/mvh soyd

222 Inlägg
28 mars 2009
Trådstartare
soyd skrev:
Fälgarna sitter så klockrent på denna MK5:a TripleC. keep up the good work buddy! smile

/mvh soyd

hehe Fälgarna är som gjorda för denna mk5:a vänta o se på nått helt galet soyd smile i will go wild on smile gav en kille försprång förra sommaren nu i sommar fuckar jag hans bil big_smile haha

mvh CcC Styling AB Ps Fuck vtech:)

Xenoholic
2 559 Inlägg
29 mars 2009
TripleC skrev:
Aerocombi skrev:
TripleC skrev:

Ska göra det oxå tongue

Tips. Använd svart bakljusfärg o lägg några lager så får du en läcker effekt: Blackcrome. wink

hur menar du då?tongue

Ja, bakljusfärgen är ju liksom halvt genomskinlig så man får en skön effekt på kromet liksom.
Varken krom eller svart. Annars vore det ju inte helt fel med ett emblem i kolfiber. wink

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

222 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
Aerocombi skrev:
TripleC skrev:
Aerocombi skrev:

hur menar du då?tongue

Ja, bakljusfärgen är ju liksom halvt genomskinlig så man får en skön effekt på kromet liksom.
Varken krom eller svart. Annars vore det ju inte helt fel med ett emblem i kolfiber. wink

Jaha ere så du menar big_smile ska tänka på saken big_smile hehe kolfiber kmr det bli mkt utav big_smile

Xenoholic
2 559 Inlägg
29 mars 2009
Nåt sånt här kanske? wink

https://www1.garaget.org/gallery/archive/57189/606731_kv15dz.jpg

En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D

222 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare

jora det kmr 1 sådan big_smile hehe ska ha kolfiber GTI oxå tongue

143 Inlägg
29 mars 2009
Du kan göra som jag och sätta vita dioder som p-ljus.

Var får man tag på kolfiber VW-märken?

222 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
LordWood skrev:
Du kan göra som jag och sätta vita dioder som p-ljus.

Var får man tag på kolfiber VW-märken?

Tror man får köpa en kolfiber klister ark.

141 Inlägg
29 mars 2009
vart hittar inte det

Claeson

222 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
GOLF_TDI_ skrev:
vart hittar inte det

vad hittar du inte?

222 Inlägg
29 mars 2009
Trådstartare
TripleC skrev:
GOLF_TDI_ skrev:
vart hittar inte det

vad hittar du inte?

här har du det vi snackar om http://www.creatix.se/Shop/Index.php?sArtModelId=QR1677

Avstängd
1 Inlägg
29 mars 2009
Grymt läcker första bil måste ja säga e lite avis på dig, plus så har dina nya fälgar fått bilen att se kaxig ut kul o följa denna bil hoppas du är nöjd smile

222 Inlägg
30 mars 2009
Trådstartare
Speedin skrev:
Grymt läcker första bil måste ja säga e lite avis på dig, plus så har dina nya fälgar fått bilen att se kaxig ut kul o följa denna bil hoppas du är nöjd smile

Tackar.. jo jag är grymt nöjd me bilen o fälgarna smile

1 Inlägg
31 mars 2009
tjena..

Såg att hade skrivit att vol 1 av bilen kmr vara färdig på söndag undrar ifall det kmr komma upp lite bilder på vad du har gjort me den..

Mvh Anders

222 Inlägg
31 mars 2009
Trådstartare
stunt101 skrev:
tjena..

Såg att hade skrivit att vol 1 av bilen kmr vara färdig på söndag undrar ifall det kmr komma upp lite bilder på vad du har gjort me den..

Mvh Anders

Tackar smile kul o få höra att du följer bilen:)

2 Inlägg
31 mars 2009
snygg som fan

1 Inlägg
31 mars 2009
Grymt läcker bil måste ja säga o att det e första bil blir man svartsjuk!

130 Inlägg
2 april 2009
Jag skulle köpa emblemlös grill istället för att lacka eller fixa om i kolfiber smile

If it ain't broke, fix it 'til it is!

Sök