3831
Sök

Eftersnack: South of Sweden Car Show 9/5 Markaryd

Skattlösa bergen
213 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
Det är ju lite drgyt 2 veckor kvar nu bara!! smile
Kommer att finnas någon liten överraskning bara på plats.. tongue

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
20 april 2009
Styling_bruden skrev:
Det är ju lite drgyt 2 veckor kvar nu bara!! smile
Kommer att finnas någon liten överraskning bara på plats.. tongue

två?, drygt tre veckor får jag det till.

Skattlösa bergen
213 Inlägg
21 april 2009
Trådstartare
på lörda e de ju två veckor.. smile

158 Inlägg
21 april 2009
shiit, nu börjar jag få lite inre panik att få klart bilen tongue

Skattlösa bergen
213 Inlägg
22 april 2009
Trådstartare
Ajfa skrev:

Äsch du har väl ingen panik.. Du hämtade ju delarna från lacken igår jue.. big_smile
Blev det bra ?

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
22 april 2009
Hur många lastbilar kommer och ska de ställa ut samtidigt som personbilarna?, kan nog snabbt bli trångt om där ska in ett gäng lastbilar med trailer ..

Skattlösa bergen
213 Inlägg
22 april 2009
Trådstartare
93T skrev:
Hur många lastbilar kommer och ska de ställa ut samtidigt som personbilarna?, kan nog snabbt bli trångt om där ska in ett gäng lastbilar med trailer ..

Det märker du när ni kommer..!
Jag har räknat med allt så det är lugnt! smile

158 Inlägg
22 april 2009
Styling_bruden skrev:
Ajfa skrev:

Äsch du har väl ingen panik.. Du hämtade ju delarna från lacken igår jue.. big_smile
Blev det bra ?

helt ok. han får fixa lite på ena framskärmen, sakerna har ju stått mot en vägg i 2 månader så passformen har ändrats lite så fick en spricka.  jag ska ner med hela bilen och bättra på lite ställen smile
men annars e jag jätte nöjd. smile får se hur färgen blir när jag har tvättat den smile

AT Däck
501 Inlägg
23 april 2009
kommer bli roligt detta vi får hoppas vädret håller i sej bara smile

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

Skattlösa bergen
213 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
Ajfa skrev:
Styling_bruden skrev:
Ajfa skrev:

Blev det bra ?

helt ok. han får fixa lite på ena framskärmen, sakerna har ju stått mot en vägg i 2 månader så passformen har ändrats lite så fick en spricka.  jag ska ner med hela bilen och bättra på lite ställen smile
men annars e jag jätte nöjd. smile får se hur färgen blir när jag har tvättat den smile

Hahaha passformen var ju inte den bästa när sakerna kom heller juue.. De har typ fått spackla o slipa upp en hel del på grejjerna men det är nått jag inte kan diskutera om då jag inte varit med.. Om du kommer ner idag så får du se Chevan nerslipad.. Johan har slipat ner den o sen har han slipat ner Supran med nu så nu är dem två klara för lack. Det är bara lite småsaker kvar på Chevan som ska slipas med såå.. smile

Skattlösa bergen
213 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
Ni som vill ha mat kan väl skicka ett PM till mig så får ni en lista på vad som finns o så jag kan beställa det.. Det ska vara beställt senast torsdagen innan..

trucken
563 Inlägg
23 april 2009
Styling_bruden skrev:
Ni som vill ha mat kan väl skicka ett PM till mig så får ni en lista på vad som finns o så jag kan beställa det.. Det ska vara beställt senast torsdagen innan..

dra dit en större grilljävel och köp storpack med hamburgare och bröd, sktsimpelt

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

Skattlösa bergen
213 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
apoteket00 skrev:
Styling_bruden skrev:

dra dit en större grilljävel och köp storpack med hamburgare och bröd, sktsimpelt

Det kommer att finnas grillad korv i bröd att köpa men jag tänkte om man ville ha lite mer mat i sig så finns det lite att välja mellan eller rättare sagt 6 maträtter..

225 Inlägg
23 april 2009
kommer definitivt:) måste ju gynna vårt lilla samhälle....de är ju inte ofta någon lägger ner sådan möda på Markaryd:P

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.

Skattlösa bergen
213 Inlägg
24 april 2009
Trådstartare
mbfidde skrev:
kommer definitivt:) måste ju gynna vårt lilla samhälle....de är ju inte ofta någon lägger ner sådan möda på Markaryd:P

Säg till nära o kära med så det blir några besökare... Vad vore en utställning om det inte fanns besökare?? big_smile

225 Inlägg
24 april 2009
Styling_bruden skrev:
mbfidde skrev:

Säg till nära o kära med så det blir några besökare... Vad vore en utställning om det inte fanns besökare?? big_smile

hehe....markaryd i ett nötskal, den i markaryd som inte vet om denna träffen är ingen markarydsbo;)

Det Gäller Att Dö Ung Så Sent Som Möjligt=)
NISSAN MOTORS=NISMO, HONDA MOTORS=HOMO.
rost(hål) är lättare än kolfiber.

Skattlösa bergen
213 Inlägg
24 april 2009
Trådstartare
haha okej då får vi se hur många det är som kommer åd juue tongue

201 Inlägg
24 april 2009
Alltså; Plocka med 2 bilar...ta färjan...och raka spåret... om jag hinner och får med en xtra chaffis.

Be A Part Of The Driving Force

35 Inlägg
26 april 2009
Vi kommer eventuellt 2 st från ballingslöv en Honda civic och en saab 900

Skattlösa bergen
213 Inlägg
26 april 2009
Trådstartare
Ju fler desto roligare! smile

Sök