Hur många lastbilar kommer och ska de ställa ut samtidigt som personbilarna?, kan nog snabbt bli trångt om där ska in ett gäng lastbilar med trailer ..
Hur många lastbilar kommer och ska de ställa ut samtidigt som personbilarna?, kan nog snabbt bli trångt om där ska in ett gäng lastbilar med trailer ..
Det märker du när ni kommer..! Jag har räknat med allt så det är lugnt!
shiit, nu börjar jag få lite inre panik att få klart bilen
Äsch du har väl ingen panik.. Du hämtade ju delarna från lacken igår jue.. Blev det bra ?
helt ok. han får fixa lite på ena framskärmen, sakerna har ju stått mot en vägg i 2 månader så passformen har ändrats lite så fick en spricka. jag ska ner med hela bilen och bättra på lite ställen men annars e jag jätte nöjd. får se hur färgen blir när jag har tvättat den
shiit, nu börjar jag få lite inre panik att få klart bilen
Äsch du har väl ingen panik.. Du hämtade ju delarna från lacken igår jue.. Blev det bra ?
helt ok. han får fixa lite på ena framskärmen, sakerna har ju stått mot en vägg i 2 månader så passformen har ändrats lite så fick en spricka. jag ska ner med hela bilen och bättra på lite ställen men annars e jag jätte nöjd. får se hur färgen blir när jag har tvättat den
Hahaha passformen var ju inte den bästa när sakerna kom heller juue.. De har typ fått spackla o slipa upp en hel del på grejjerna men det är nått jag inte kan diskutera om då jag inte varit med.. Om du kommer ner idag så får du se Chevan nerslipad.. Johan har slipat ner den o sen har han slipat ner Supran med nu så nu är dem två klara för lack. Det är bara lite småsaker kvar på Chevan som ska slipas med såå..
Ni som vill ha mat kan väl skicka ett PM till mig så får ni en lista på vad som finns o så jag kan beställa det.. Det ska vara beställt senast torsdagen innan..
Ni som vill ha mat kan väl skicka ett PM till mig så får ni en lista på vad som finns o så jag kan beställa det.. Det ska vara beställt senast torsdagen innan..
dra dit en större grilljävel och köp storpack med hamburgare och bröd, sktsimpelt
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
dra dit en större grilljävel och köp storpack med hamburgare och bröd, sktsimpelt
Det kommer att finnas grillad korv i bröd att köpa men jag tänkte om man ville ha lite mer mat i sig så finns det lite att välja mellan eller rättare sagt 6 maträtter..