Hej.
Under december månad köpte jag mig en Volvo 745a på karlbergs i västervik, jag gav 7.000 riksdaler för den.
24/12-08Efter denna bilden togs kapade jag fjädrarna 3 varv fram och 2 bak. har ingen bild på de tyvärr.
29/12-08Har varit på realcar och köpt lite godis
20/01-09Har fixat lite inför besiktning idag. okapade fjädrar fram.
23/01-09Mer skruvande inför besiktningen.
Nya hjulager fram + styrled hö/vä
31/01-09Har dragit på fronten, eftersom den va till 940 egentligen så krävdes viss modifikation.
20/02-09La på nya däck idag, dålig idé för snön kom 3 dagar efter igen. därav min front skada (som jag tyvärr inte har på bild). Jag kom lite för snabbt in på en parkering och skulle ställa bilen där, när jag bromsar och ska stanna framför en trutoar kant går bilen bara rakt fram och fronten smeker kanten och lägger sig fint därpå, NEJNEJNEJ tänkte jag och sprang ut, ja men de va ju lungt såg jag och skulle backa ut. då brakade bara till och fronten ligger på marken framför "skitkul"
06/03-09 åkte jag och besikta bilen, åkte på en 2a på rostig dragkroks balk annars felfritt.
18/03-09Idag har jag sänkt bilen fram igen, har verkligen saknat att åka stötigt.
Körde även en liten foto runda när den va ny tvättad och ny sänkt:)
24/03-09Har meckat på ett luftfilter idag:)
Inte så mycket puts här under, kanske blir senare:)
27/03-09Idag har jag börjat lite i bagaget, ska få dit 2st 6*9or på varje sida.
28/03-09Har bytt dragkroks balk idag, ska besiktiga nu i veckan.
--SKRIFTLIG UPDATE--
30/03-09Idag körde jag hem en polare som bodde på samma ort som jag har mitt garage på så jag fick lite gjort. har spacklat ena 6*9 lådan, och börjat finspackla fronten, en slipning kvar sen är det bara lack som saknas.