Helrenovering med motoruppgradering och luftfjädringsbygge på min Volvo 144 -67, målas i en ljus lamborghini grön med ljusgul pearl, och moddas för att kunna stå på 18" ekerfälgar. Cleant stuk och mycket krom är tanken,... Visa mer
Det låter som du behöver lugna ner dig lite. inget blir bättre för att man stressar, å svetsarprövningen kommer säkert gå gör bra tat lugnt bara så ska du se att det blir kalasbra.
Var inte ut nå i garaget igår men idag ska jag, så får se hur långt jag hinner fram är det ju typ klart men bak måste det svetsas på fästen på bakaxeln
hoppas det går bra då ska över ta en 240ti igen får den gratis så behöver inte gråta
HAHA åh fan trevligt att bli bestulen på bilen fastän hon står i garaget, man slutar ju aldrig att förvånas över folks idioti. Han är anmäld nu, väntar på att han ska besvara min vänförfrågan så jag kan skrika "lite"
Han har ju inte direkt skrivit en grej om bilen heller. Han har bl.a. "gett bort" den till sin pappa för att det "var så svårt att hitta delar", skrivit att den ska finnas på plats på Vallåkra i sommar och kan fotograferas där (borde åka dit enbart av den anledningen), samt lagt upp bilder på helt random grönlackerade delar och skrivit "samma färg som 144'an" och att han köpte fälgarna för sex tusen och dom kostar tydligen tolv tusen nya, så nu vet vi det allihopa
Haha jaja nog om det, ha en fortsatt trevlig kväll allesamman och TACK för att ni är uppmärksamma på såna här tokigheter
HAHA, ser nu att han skriver att de är 13" med.....
Haha asså jag visste att han var en pinsam kille som höll på o fakea en massa men detta tar priset! "Ska nog ta ledigt 2 veckor för att bygga färdigt mina två bilbyggen" Ta ledigt? Från skolan? Hur kan man ens gå såhär långt och ta andras byggbilder och påstå att man själv har byggt den? Blir irriterad...
Ja man blir ju mest trött. Kul iallafall att han skriver saker som "haha ni ska få se när far o jag kommer på vallåkra med 144'an", fastän alla redan förstått att han ljuger. Vet inte ens vad jag ska säga längre, orkar inte lägga energi på folk som beter sig så lågt. Men men får väl ändå ta det som en komplimang att folk vill äga något jag byggt, fastän han gör det på liiiiiite fel sätt
Hahaha jadu ser ej bilderna och det han gjort men ja verkar vara en riktig pajasare jaja tur att dom som inte har några andra liv kan leva genom andras då fast ja kanske lite väll det som hänt här haha.
Ja man blir ju mest trött. Kul iallafall att han skriver saker som "haha ni ska få se när far o jag kommer på vallåkra med 144'an", fastän alla redan förstått att han ljuger. Vet inte ens vad jag ska säga längre, orkar inte lägga energi på folk som beter sig så lågt. Men men får väl ändå ta det som en komplimang att folk vill äga något jag byggt, fastän han gör det på liiiiiite fel sätt
tycker den där valpen skulle fått en smäll så han somna en stund jag, de förtjänar han. så han kanske kommer tillbaka till verkligheten.. fult å ta äran för de andra kämpar med.