3295
Sök

Registreringsskylt

8 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
Nu sitter jag och funderar på vad ja ska välja för skylt till min 9000 aero, eftersom de är en så pass gammal modell så tror ja nästan att den utan eu märket blir bäst. Men vad tycker ni? tongue   Mvh Helena

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
8 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
aaa ja tkr de nya märket kan passa på dom nyare modellerna men ja e lite skeptisk mot dom äldre ^^

1 Inlägg
2 april 2009
Beställde också en ny skylt för ett tag sen till min 9k. Jag tog den med märket och jag ångrar mig varje gång jag kollar på skylten. Ta den utan märke!!!!

2 638 Inlägg
2 april 2009
Helt klart utan, ser bara dumt ut när skattemärket, eller mitten på skylten, inte hamnar centrerat jämfört med bakluckan. Hoppas ni fattar vad jag menar tongue

8 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
aaah ne de får nog bli den utan märket skulle ja tro nu tongue de med att centrum förflyttas de hade ja faktiskt inte tänkt på förens nu när du sa det ! smile tack så mkt de får bli den utan eumärket ^^

Försöker iaf
1 998 Inlägg
2 april 2009
Varför eu-märke? Så satans fult tongue

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Low is a lifestyle
956 Inlägg
2 april 2009
Märket gör bara fler fula färger på bilen. ju mindre dekaler, märken osv. ju snyggare. ser MYCKE renare ut utan

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

8 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
jooo ja börjar egentligen undra nu varför ja ställde en sån dum fråga haha , ja visste ju nästan svaret innan ja fråga haha ^^ duuumfan man är big_smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
2 april 2009
Kör utan märket! Ser så fruktansvärt fult ut, och allt hamnar snett och jävligt! Så kör utan smile

8 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
nu när ja tänkte efter ;P varför ha regskylt at all liksom ^^  hhaha ne skämt åt sido , de får bli den vanliga utan eumärket smile
Senast redigerat av HelenaG (2 april 2009)

Försöker iaf
1 998 Inlägg
2 april 2009
Mjo men skulle de va så att du ändrar dig så kostar de ju bara 120kr wink

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

8 Inlägg
2 april 2009
Trådstartare
jag tror nog inte att ja ångrar mig:) gillar trots allt inte eu märket tongue

9 108 Inlägg
2 april 2009
HelenaG skrev:
jooo ja börjar egentligen undra nu varför ja ställde en sån dum fråga haha , ja visste ju nästan svaret innan ja fråga haha ^^ duuumfan man är big_smile

wink

Beställde nya skyltar häromdan jag med, utan EU-märke såklart.

Låser här då rubriken inte var tillräckligt tydlig, ta en kik på rubriksanvisningarna innan nästa trådstart, mvh.

Sök