262turbo skrev:
matteeee skrev:
AcesHigh666 skrev:
Vadå polisen tvättar inte bilarna? jag har då aldrig sett en skitig polisbil... och ja dem slår ner brottslingar i bilen, men dem är ju för fan inte gjorda av glas heller? och ja dem kör över kanter osv. jag tror inte en sekund på att polisen kör hårdare med sina bilar än en 18 åring, och dessutom servas dem friskt också och allt som är dåligt byts ut, i stället för "Svensson" eller "ungdomen" som bara byter det som inte gå igenom besiktningen fastän sakerna är lite dåliga...
men som jag sagt innan, en snusande kille med trasiga jeans, volvo keps på huvudet och sen en "turbo performance club" decal i framrutan, där snackar vi bilar man INTE köper.
Polaren är polis, och kom körandes i en skitt polisbil en dag, så jag sa åt honom att tvätta den. Han bara skrattade och sa att det görs inte, men eftersom dom kör i princip dygnet runt med bilarna så sköts det automatiskt när det regnar. Blir det för överdrivet så är det klart att dom tvingas spola av dom, och i samband med oljebyte kanske det hinns med en snabb tvätt med, men i övrigt så tvättas inte polisbilarna nej.
då kan du väll säga till din snut polare att han ska börja förvalta våta skattepengar lite bättre....
Så kan du säga till din FD. svensklärare att förvalta mina skattepengar bättre.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.