Fy så taskigt skrivet om tjejerna ! Avundsjukan lyser igenom å det är endast pinsamt.
bullshit
Helt klart!
Som jag sa, 2 tjejer som såg bra ut och det är Grete och Cocos... "Pumorna" som med sina "moon boots" vräkte sig över huven på den rosa bilen får stå sitt kast, men inte var det en vacker syn!
Det roligaste var när jag stod & kollade när SAAVO kollade effekten... givetvis stod det en massa volvo lovers & jublade då den gamla 240'in gav närmare 330hk! Kunde liksom inte låta bli att peka på SAAVO märket på bakluckan & nämna att det sitter en saab motor i den, va långa i ansiktet dom blev då
Hade varit lika kul om det skulle varit tvärtom då jag hade kunnat se det roliga även om jag kör saab!
1. Eftersom det finns en hel customhall med bara äldre bilar så säger det säg självt att det drar besökare, även raggare eller? Alla gillar inte plast och feta kjolpaket. Och sen ska man inte dra alla över en kam. Det finns bättre och sämre folk av alla som besöker mässan.
2. Tjejer som är lättklädda och står i en monter eller vid bil har alltid funnits på bilmässor och kommer alltid att finnas oberoende hur mycket ni tjafsar om det i den här tråden. Sen att det finns folk som stör sig på det förstår jag, men stör man sig på det så mycket så får man helt enkelt stanna hemma.
3. Vad jag tyckte om mässan har jag redan skrivit på sida 1, var bara tvungen att kommentera lite till alla som gnäller om allt.
Det roligaste var när jag stod & kollade när SAAVO kollade effekten... givetvis stod det en massa volvo lovers & jublade då den gamla 240'in gav närmare 330hk! Kunde liksom inte låta bli att peka på SAAVO märket på bakluckan & nämna att det sitter en saab motor i den, va långa i ansiktet dom blev då
Hade varit lika kul om det skulle varit tvärtom då jag hade kunnat se det roliga även om jag kör saab!
Nivån i den här tråden va helt infekterad. Starta en ny tråd om ni vill men ge fan i smutskastningen och tjaffset annars KAN avstängningar bli aktuellt.